به گزارش رکنا، هفت جسد دیگر در محل کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در استان ادلب سوریه کشف شد. گفته می‌شود هشت فروند بالگرد و دو هواپیمای بدون سرنشین در عملیات نظامی منجر به کشته شدن بغدادی مشارکت داشته اند.

خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع ناشناس گزارش داد ما هفت جسد از جمله سه زن و یک کودک را پیدا کردیم، که در نتیجه عملیات آمریکا بر علیه سرکرده گروه تروریستی داعش کشته شدند.

بنا به گزارش خبرگزاری آناتولی، هشت فروند بالگرد و دو پهپاد به مدت یک ساعت و نیم هدف خود را در نزدیکی روستای باریشا در استان ادلب مورد حمله قرار دادند. این روستا در فاصله کمتر از شش مایلی از مرز مشترک سوریه و ترکیه واقع است.

بنا به گفته منابع خبری آناتولی، در پی عملیات آمریکایی‌ها در این منطقه یک خانه در این روستا کاملا ویران و چندین چادر نیز آتش گرفتند.

اوایل امروز یک منبع ارشد اطلاعاتی عراق به خبرگزاری اسپوتنیک گفت این کشور نقش مهمی در نابودی بغدادی ایفا کرده است.

نشریه نیوزویک امروز یکشنبه به نقل از یک مقام نظامی آمریکا مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو‌های ویژه آمریکا قرار گرفت. این مقام نظامی آمریکا مدعی شد سرکرده اصلی تروریست‌های داعش کشته شده و قرار است رئیس‌جمهور آمریکا در این زمینه بیانیه‌ای صادر کند.

برخی رسانه‌ها مدعی‌اند که ابوبکر بغدادی با حمله نیرو‌های ویژه آمریکا به کاروان داعش در ادلب، کمرببرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟