اسرائیلی‌ها نتیجه جنگ با ایران را چطور می‌بینند؟

به گزارش رکنا، به نقل از العهد، یک رسانه صهیونیست اذعان کرد که در جنگ آتی رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اذعان کرد: اسرائیل در هر جنگی آتی شکست خواهد خورد زیرا به توان ارتش برای جنگ اعتمادی نیست.

این رسانه گزارش داد: جنگ آتی اسرائیل را خواهد لرزاند همانطور که در جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ به لرزه درآمد و امروز ششم اکتبر سالروز جنگ سال ۱۹۷۳ است که همچنان لرزه بر اندام می اندازد.

شایان ذکر است که صهیونیستها به شدت نگران اوضاع جبهه داخلی خود هستند و هر چند کوشیده اند که با برگزاری مانور جنگ احتمالی با حزب الله را تمرین کنند و بودجه هنگفت ۳۰ میلیارد شیکلی برای ارتش خود اختصاص داده اند تا جبهه داخلی آنرا از حملات موشکی اعم از غزه یا شمال و موشک های حزب الله در امان بدارد؛ اما جبهه داخلی این رژیم به شدت نگران است.

با همه تلاشی که مقامات رژیم صهیونیستی به عمل می آورند تا به جبهه داخلی خود درباره جنگ آتی با حزب الله اطمینان دهند اما به اذعان محافل رسانه ای صهیونیست، اسرائیلی ها به سامانه های دفاعی خود اعتمادی ندارند.

اما در کنار ترس مقامات صهیونیست از جبهه داخلی نگرانی دیگر که به ویژه که از زمان جنگ ۳۳ روزه آنها را رها نکرده است بحث ناکارآمدی نیروی زمینی ارتش این رژیم است؛بحث ناکارآمدی نیروی زمینی ارتش این رژیم است که عملا در جنگ هایی که تل آویو با ارتش های عربی انجام داده و نیز جنگ با حزب الله لبنان و حماس کارایی نداشته است و بیشتر تل آویو به نیروی هوایی خود روی آورده است که آنهم به اذعان خود صهیونیستها برای رقم زدن سرنوشت جنگ به تنهایی کافی نیست.

این در حالی است که در جدیدترین گزارش های رسانه های رژیم صهیونیستی به افزایش تعداد نظامیانی که در نیروی زمینی اسرائیل در جلسات روان درمانی ارتش این رژیم شرکت می کنند، حکایت دارد. نظامیان صهیونیست از ماموریت های جنگی می ترسند و این ماموریت ها همان کابوسی برای آنها محسوب می شود. برخی نظامیان این رژیم نیز از خدمت نظامی فرار می کنند.

تحلیلگران صهیونیست اذعان کرده اند: جنگ ضد غزه توان نیروی زمینی اسرائیل را به نمایش گذاشت و آخرین حلقه از سلسله عملکرد ناامید کننده ای بود که با جنگ سال ۲۰۰۶ آغاز شد و تازه اگر نگوییم که قبل از سال ۲۰۰۶.

مهربرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟