راز مخوف عروسک های قاتل در مکانی خالی از سکنه +عکس

ترس های مشترکی همواره در بین تمام انسان ها در سراسر جهان وجود داشته است که شامل ترس از دلقک ها، عنکبوت ها و حتی عروسک هایی با داستان های وحشتناک بوده است.

شما تصور کنید که عروسکی با چشمانی بی روح، تلوتلو خوران با تمایلاتی برای کشتن انسان ها در یک قبیله یا جزیره وجود داشته باشد. قطعا این موضوع می تواند بسیار ترسناک باشد.

اینکه این عروسک‌ها در گوشه‌ای از خانه یا در اتاق زیر شیروانی یا حتی آویزان از درختان به فکر کشتن شما هستند؛ به هیچ وجه در چنین شرایطی نمی توانید ادای قهرمان ها را در بیاورید و ادعا کنید که نمی ترسید! با این اوصاف باید بدانید که جزیره در مکزیک وجود دارد به نام  Xochimilco

که در آن عروسک های پلاستیکی به درختان آویزان هستند و فضای ترسناکی را برایتان به وجود می آورند. نکته ای که درباره این جزیره وجود دارد این است که قرار نیست این عروسک ها دنبال شما راه بیافتند.

مطابق با افسانه های موجود مرد جوانی به نام جولیان سانتانا باررا به این جزیره نقل مکان می‌کند. وی بعد از مدتی، بدن دختری را در یک کانال نزدیک محل زندگی خود پیدا می‌کند که در کنار او عروسک شناوری وجود داشته است. جولیان عروسک را به یاد آن دختر از نزدیک ‌ترین درخت آویزان می ‌کند. او ادعا کرده بعد از آویزان کردن عروسک از درخت، صدای قدم‌ ها و زمزمه ‌ها و حتی گاهی فریادهای دختری را می‌شنیده است. جولیان با آویزان کردن عروسک‌ های بیشتری تلاش می کرده که آن دختر را آرام کند اما موفق نمی‌ شود.

از همین رو می گویند که صداهای آن دختر تا زمانی که جولیان در جنگل جان باخت ادامه داشته است. این موضوع سبب شده است که مردم بگویند جولیان با روح دختر ارتباط برقرار کرده و در حال حاضر این جزیره یکی از جاذبه های گردشگری مکزیک محسوب می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟