اعدام قاتل منحرف  زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش
حجم ویدیو: 4.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

فیلم پر بازدید از اعدام قاتل آتنا اصلانی

سحرگاه امروز «عمران» قاتل The Murderer سنگدل کودک 7 ساله پاکستانی که پس از تجاوز Rape و قتل Murder وی جنازه‌اش را در زباله دانی رها کرده بود به دار مجازات آویخته شد.

این حکم در زندان Prison شهر کوت لکپت و با حضور رئیس زندان و اولیاء دم این کودک 7 ساله اجرا شد، و هنگام اجرای حکم نیروهای امنیتی تمام خیابان‌های منتهی به زندان را مسدود کردند.

گزارش‌ها حاکی است خانواده عمران آخرین ملاقات خود را با او روز گذشته انجام دادند و جنازه این قاتل بی رحم نیز به دوستانش تحویل داده شد.

دادگاه عالی پاکستان به جرم Crime تجاوز و قتل زینب و همچنین ارتکاب این عمل شنیع در مورد 8 کودک دیگر عمران را به 21 بار اعدام execution محکوم کرده بود.

این دادگاه درخواست والدین زنیب مبنی بر اعدام قاتل وی در ملاعام را رد کرده و دستور داد تا حکم در زندان اجرا شود.

گفتنی است پیدا شدن جنازه زینب در یک زباله دانی و مشخص شدن اینکه پیش از مرگ بارها به او تجاوز شده است احساسات عمومی را در پاکستان جریحه دار کرد و پرونده قتل او تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین معماهای تاریخ پاکستان شد.

پیدا شدن تصاویر دوربین های مدار بسته که نشان می داد کودک دست در دست یک فرد در حال حرکت است مشخص کرد که قاتل از نزدیکان زینب است.

آزمایش‌های دی ان ای صورت گرفته راز قاتل را بر ملا کرد و پلیس Police از این طریق موفق به شناسایی و دستگیری او شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟