همه چیز درباره دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان برای اندروید و استفاده از ان

در این نوشته قصد داریم تا درباره دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان برای اندروید و نسخه اصلی اینستاگرام و نحوه استفاده از ان و تاریخچه این شبکه اجتماعی محبوب در ایران و جهان صحبت کنیم. اینستاگرام در میان مردم سراسر دنیا معروف به ملکه تمامی شبکه های اجتماعی است که با استفاده از ان می توانید لحظات خوب و بد زندگی تان را با دوستان و اشنایان خودتان به اشتراک بگذارید. این شبکه اجتماعی یعنی اینستاگرام، به کاربران خود اجازه می دهد تا با اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های زندگی شان در پروفایل های شخصی شان با دیگر کاربران این شبکه اجتماعی در ارتباط باشند همچنین می توانند با نوشتن کامنت در زیر پست ها و یا پاسخ دادن به انها، استفاده از انواع فیلتر، ویرایش عکس و فیلم ها، لایک کردن پست ها، تماشای استوری ها و ... ارتباط خود با دیگران را بیشتر کنید.

همه چیز درباره اینستاگرام

الان که در قرن بیست و یکم میلادی هستیم و این دوره را به عنوان عصر ارتباطات و اطلاعات نام گذاری کرده اند، قطعا یکی از مهم ترین ارکانی که این نام گذاری باید با خود به همراه داشته باشد سرعت است. یعنی برای برقراری این ارتباط نیاز به سرعت است و برای این انتقال اطلاعات نیز نیاز به سرعت است، هر چه سرعت بالاتر باشد، کیفیت اطلاعات نیز بالاتر خواهد رفت چرا که هر موضوعی با گذر زمان، اهمیت خودش را از دست خواهد داد اما این موضوع سرعت چه ارتباطی به دانلود و نصب اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی مشابه به خود را دارد و چرا ما در این نوشته به این موضوع اشاره کردیم و قصدمان از بیان این موضوع چی بوده؟ با ما در ادامه این نوشته همراه باشید تا درباره ی اهمیت سرعت و تاثیرات اینستاگرام بر این موضوع با هم صحبت کنیم.

برگردیم به تاریخی نه چندان، زمانی که هنوز خبری از اینترنت و تلفن نبود و اخبار برای انتقال از این سر دنیا به ان سر دنیا نیاز بود که توسط حیوانات و یا انسان ها منتقل شوند. در این زمان اگر اتفاقی مهم در میان مردم می افتاد تا بخواهد به سایر مردم در جهان برسد شاید چندین ماه زمان می خواست و زمانی که مردم متوجه ان می شدند دیگر ارزش خبر از بین رفته بود. اصلا با خودتان فکر نکنید که این موضوع بسیار دور از ذهن و عجیب است چرا که چیزی در حدود صد تا صد و پنجاه سال پیش که هنوز خبری از دانلود و نصب اینستاگرام نبود و هنوز اینترنت و تلفن اختراع نشده بود همین اتفاقات پیش می امد و ممکن بود حتی مردمی در یک جنگ بزرگ شکست بخورند و تا یک ماه و تا زمان فرا رسیدن خطر متوجه ان نشوند.

 

دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی یکی از حوزه هایی که بیشترین تغییر را حس کرده است حوزه ارتباطات و اطلاعات است به گونه ای که در حال حاضر به لطف اینترنت اگر اتفاقی در هر نقطه ای از زمین رخ دهد شما در کمتر از ۱ ثانیه زمان بعد از ان می توانید از ان مطلع شوید و این تنها به کمک شبکه های اجتماعی می باشد.

شرایطی را فرض کنید که در کشوری دیگر و در فاصله دور از شما اتفاق و خبری جدید پیش امده باشد دقیقا در همان زمان بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و ... به به طور هم زمان و به صورت Live یا ان موضوع را گزارش می کنند یا از ان فیلم می گیرند و اگر شما دانلود و نصب اینستاگرام فارسی و یا نسخه اصلی ان انجام داده باشید به راحتی می توانید در Live این افراد شرکت کنید و جزو اولین نفر هایی باشید که از این موضوع خبردار می شوید.

تاریخچه این شبکه اجتماعی

به طریق می توان اطلاع رسانی را خیلی سریع تر نسبت به مراکز خبری رسمی دریافت کرد و این موضوع را ما مدیون اینترنت و شبکه های اجتماعی هستیم. اما کاربرد شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تنها در مطلع شدن از اخبار نیست. این شبکه ها را می توان به عنوان ابزاری برای ارتباط با دوستان و اشنایان، افزایش ارتباط با افراد دیگر، ابزاری برای کسب درامد از اینترنت، ابزاری برای سرگرمی و کسب اطلاعات جدید، اطلاع از اخرین اخبار در زمینه های مختلف و ... استفاده کرد.

شبکه های اجتماعی این چنینی نسخه های مختلفی را برای کاربران خود ارائه می کنند به عنوان مثال شما که فارسی زبان هستید می توانید دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان را انجام دهید و شخصی که در انگلستان زندگی می کند و انگلیسی زبان است می تواند نسخه انگلیسی این شبکه اجتماعی را استفاده کند.

تعداد کاربران فعال برنامه اینستاگرام

این خاصیت و ویژگی اصلی تمامی شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا می باشد. این شبکه ها باعث شدند تا به عبارتی دنیا کوچکتر بشه و همه از همه چیز اطلاع داشته باشند و تا حدی ارتباطات انسان ها را نیز نسبت به یکدیگر تغییر دادند و به سمت مجازی شدن بردند یعنی در عین حال که دایره ارتباطات افراد در یک اجتماع را افزایش دادند، باعث شدند تا میزان ارتباطات حضوری و فیزیکی کاهش پیدا کند و به سمت مجازی بودن برود.

در این شبکه ها همه از یکدیگر به راحتی می توانند خبر دار شوند و یا به راحتی اطلاعات مورد نظرشان را در زمینه های مختلف به دست اورند اما مشکل اصلی که ایجاد کرد همین مجازی شدن بود که بسیاری از افراد را از زندگی حقیقی انها دور کرد و زندگیشان را در شبکه های مجازی خلاصه کردند. ما در این مقاله تنها قصد داریم در رابطه با یکی از این شبکه های اجتماعی یعنی دانلود و نصب اینستاگرام صحبت کنیم و در ادامه تنها درباره برنامه اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

همه چیز درباره دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان برای اندروید و استفاده از ان

پیشرفت اینستاگرام در جهان

شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم که سهام دار اصلی بود به همراه تعدادی از دوستان و همکارانش با مارکت برنامه ارائه شد و از همان روز اول توانست مخاطبان زیادی را به سمت خودش جذب کند و در همان اول مسیر مسیر موفقیت را با سرعت بالا طی کرد به گونه ای که در سال ۲۰۱۲ توانسته بود حدود ۱۰۰ میلیون کاربر فعال داشته باشد و در سال ۲۰۱۴ این عدد سه برابر شده بود و توانسته بود به عدد ۳۰۰ میلیون کاربر برسد و در هیمن سال نیز بود که این شبکه اجتماعی زبان فارسی را نیز به زبان های این برنامه اضافه کرد و هم اکنون به شما امکان دانلود و نصب اینستاگرام برای اندروید و ایفون را داده است.

دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان جدید

اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که با اسم کوین سیستروم به عنوان مالک اینستاگرام اشنایی ندارید و باید به شما عرض کنیم که کاملا حق دارید که با این اسم اشنایی ندارید چرا که الان سال ها است که مالک این شبکه اجتماعی دیگه اقای کوین سیستروم نیست و این مالکیت به صورت سهام به شرکت فیس بوک و مارک زاکربرگ فروخته شده است. در سال ۲۰۱۲ و در همان اوایل مسیر موفقیت اینستاگرام، مارک زاکربرگ شرکت اینستاگرام را به مبلغ ۱ میلیارد دلار خریداری کرد که شاید بالاتر از قیمت واقعی حق نصب اینستاگرام بود و تا حدی با اعتراض دیگر سهامداران شرکت فیسبوک مواجه شد اما با گذر زمان کوتاهی و رشد روز افزون استفاده از اینستاگرام در سراسر دنیا، می توان به هوض بالا و انتخاب درست مارک زاکربرگ اطمینان یافت.

نصب اینستاگرام رایگان

ممکن است برای شما هم سوال پیش امده باشد که شبکه اجتماعی بزرگی مانند اینستاگرام با این تعداد کارمند و تجهیزات که به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گفته است چگونه برای خود درامد زایی می کند یا به عبارت دیگر منبع درامد این شبکه اجتماعی کجاست؟

این شرکت بزرگ که همانطور که در بالا گفته شد در سال ۲۰۱۲ توسط فیسبوک و با قیمت یک میلیارد دلار خریداری شد اما شاید جالب باشه اگه بدونیم که اینستاگرام ظرف ۴ سال اینده به ارزش ۳۵ میلیارد دلار رسید یعنی در ۴ سال ارزش این شرکت ۳۵ برابر شد که رقمی بسیار بالا و چشمگیر است و می توان خرید اینستاگرام توسط مارک زاکربرگ را یکی از بهترین و سود اورترین کار های او برای پیشرفت شرکت فیسبوک دانست و در حال حاضر رشد اینستاگرام به اندازه ای رسیده است که درامد ان بسیار بالا تر از فیسبوک می باشد و این موضوع را مدیون همه گیری استفاده از تلفن های همراه هوشمند و استفاده از زبان های مختلف مانند دانلود و نصب اینستاگرام فارسی دانست.

درامد شرکت اینستاگرام

اینستاگرام به ۳ روش کلی درامد دارد که اولین ان را می توان فروش سهام این شرکت در بازار بورس دانست. اینستاگرامی تنها ظرف مدت ۴ سال ارزش خود را از ۱میلیادر دلار به ۳۵ میلیارد دلار رسانده است می تواند یک گزینه خوب برای سهام داران باشد تا نسبت به خرید این شرکت در بازار سرمایه علاقه نشان دهند و همین موضوع ارزش افزوده فوق العاده ای را برای شرکت اینستاگرام به ارمغان می اورد. روش دیگری که اینستاگرام کسب درامد می کند فروش بیگ دیتا می باشد به این طریق که با کسب اطلاعات مختلف در رابطه با علاقه مندی ها، روش زندگی، ساعات خواب و بیداری و ... و فروش انها به شرکت های علاقه مند و سرمایه گذار می تواند پولی خوبی بدست بیاورد.

روش اخر و اصلی این شرکت انجام تبلیغات است به عنوان مثال شما کاربران ایرانی با دانلود و نصب اینستاگرام فارسی و استفاده از ان، به شما تبلیغاتی به زبان فارسی و از ایران نمایش داده می شود و همین طور در کشور های دیگر و برای نمایش هر کدام از این تبلیغات، اینستاگرام درامد خوبی را بدست خواهد اورد.

کسب درامد از اینستاگرام

اینستاگرام در ایران نیز تقریبا از همان سال ۲۰۱۰ در ایران وارد شد اما تقریبا از سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در در میان ایرانیان تبدیل شد. طبق اخرین امار که مربوط به سال ۲۰۱۹ می باشد این شبکه اجتماعی در ایران دارای بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال می باشد که با توجه به میزان دسترسی ایرانیان به اینترنت که ۷۰ میلیون نفر می باشد تقریبا می توان گفت که ۳۰ درصد جمعیت فعال ایران در اینستاگرام دارای اکانت فعال می باشند. اگر این امار را بخواهیم در میان جوانان بین ۱۸ سال تا ۳۰ سال بررسی کنیم این عدد به ۵۴ درصد می رسد.

ایران بعد از کشور هایی مانند امریکا که دارای ۱۱۰ میلیون کاربر فعال می باشد و همچنین کشور های هند، برزیل، اندونزی، ترکیه، روسیه و ژاپن در مقام هشتمین کشور در میان کاربران فعال اینستاگرام قرار می گیرد.

نصب اینستاگرام فارسی رایگان

با کمی دقت در میزان کاربران فعال این شبکه اجتماعی می توان به این نتیجه رسید که می توان از این میزان از دانلود و نصب اینستاگرام فارسی برای اندروید و ایفون استفاده خوبی هم در زمینه اجتماعی و هم در زمینه کسب درامد داشت. در حال حاضر بسیاری از سلبریتی های کشور ما از طریق همین شبکه اجتماعی معروف شده اند و در حال حاضر به درامد های میلیونی در روز دست پیدا کرده اند البته منظور ما این نیست که همه افراد در اینستاگرام به یک سلبریتی تبدیل شوند چرا که همچین موضوعی اصلا امکان پذیر نیست اما می توان از این حجم از دانلود اینستاگرام فارسی رایگان استفاده کرد و برای هر نوع شغل و بیزینسی که در ان مشغول هستید مشتری و یا سرمایه گذار جذب کنید و به این طریق شغل خودتان و منبع درامدتان را گسترش دهید.

برای انجام این کار شما باید قبل از شروع ان، یک برنامه ریزی مشخص و دقیق داشته باشید و هر روز بر اساس همان برنامه در این شبکه اجتماعی یعنی بعد از دانلود و نصب اینستاگرام فعالیت خودتون رو ادامه بدید و حتما در انجام این کار استمرار داشته باشید و توقع یک معجزه را در دوران کوتاه یکی و دو ماه نداشته باشید. بعد از مشخص کردن برنامه دقیق خودتان در رابطه با موضوع فعالیت تان باید یک اسم مناسب متناسب با بیزینسی که قصد دارید برای ان در اینستاگرام صفحه بسازید انتخاب کنید و در رابطه با انتخاب اسم بهتر است که بعد از مدت زیادی فکر کردن باشد چرا که عوض کردن اسم در اینستاگرام کار خوبی نیست و ممکن است بسیاری از دنبال کنندگان شما، شما را گم کنند و مخاطبان خودتان رو از دست بدهید.

ساخت اکانت در این شبکه اجتماعی

بعد از انتخاب کردن اسم خودتان در این برنامه اینستاگرام، صفحه مورد نظر خودتان را بسازید و ان را در حالتی قابل نمایش برای تمامی کاربران قرار دهید( در حالت Private) قرار ندهید و بعد از انجام این مرحله اکانت خود را به اینستاگرام به عنوان یک اکانت بیزینس معرفی کنید. برای انجام این کار باید وارد تنظیمات شوید و در انجا در قسمت اکانت می توانید مراحل انجام این کار را به طور متوالی انجام دهید.

با تبدیل اکانت خود به عنوان یک اکانت بیزینس به اکانت شما امکاناتی از قبیل گزینه Call و یا Contact اضافه خواهد شد که دسترسی به شما را برای مخاطبان شما راحت تر خواهد کرد و به راحتی می توانند با یک کلیک با شما تماس بگیرند البته گزینه های دیگر مانند Promotion برای محصولات شما هم اضافه می شود که از گفتن انها در این پست صرف نظر می کنیم دانلود و نصب اینستاگرام فارسی برای اندروید و ایفون در ایران یکی از شبکه های اجتماعی پر استفاده می باشد.

انتخاب پروفایل مناسب برای اینستاگرام

بعد از انجام تمامی این مراحل شما باید اطلاعات Bio در اکانت خودتان را تکمیل کنید. تکمیل کردن این قسمت نیاز به دقت بسیار بالایی دارد چرا که اولین نگاه مخاطبی که وارد پروفایل کاربری شما شود به این قسمت خواهد بود برای همین حساسیت بر روی ان نیز زیاد خواهد بود و البته با در نظر گرفتن محدود بودن فضا و تعداد کاراکتر هایی که شما در این قسمت امکان استفاده از ان را دارید این حساسیت دوچندان خواهد شد. در این مرحله شما باید برای نوشته Bio خود یک نمونه از نوشته ای قرار دهید که علاوه بر ایجاد جذابیت برای مخاطب شما که حاضر شود شما را دنبال کند، برای مخاطب به طور خلاصه توضیح دهد که بیزینس شما چیست و چرا دنبال کردن شما برای او می تواند سوداور و خوب باشد.

همه چیز درباره دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان برای اندروید و استفاده از ان

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی میان مردم

برای قسمت Bio در صفحه اینستاگرام شما پیشنهاد ما به شما استفاده از ۲ تا ۳ جمله کوتاه است که به طور خلاصه بیانگر کالا و یا خدمت شما باشد در عین حال در این جملات مزیت های رقابتی خودتان با دیگر مخاطبان را نیز باید بیان کنید که چرا انتخاب شما می تواند برای مخاطب بهتر باشد و در عین حال این جملات نباید بیش از اندازه خشک باشند و تا حدی باید دارای جذابیت باشند تا مخاطب شما را دنبال کند.

اکثر افراد بعد از دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان برای اندروید و ایفون و ساخت اکانت، به دنبال سرگرمی و گذران اوقات بیکاری خودشان هستند و جملات اداری و خشک جذابیت لازم را برای این که شما را دنبال کنند نخواهد داشت و بهتر است در انتهای قسمت Bio در اکانت نیز ادرس اینترنتی سایت خودتان را قرار دهید تا برای افراد جستجوگر امکان تحقیق بیشتر در رابطه با خودتان را ایجاد کنید.

دانلود اینستاگرام برای اندروید و ایفون

بعد از انجام تمامی این موارد کاری که شما باید بعد از ان انجام بدهید تولید محتوا مناسب، تبلیغات و صبر کردن است تا با گذر زمان نتیجه کار خود و زحماتتان را ببنید اما موضوعی که قبلا هم به ان اشاره شد این بود که توقع نتیجه گیری در کوتاه مدت را نداشته باشید چرا که در کوتاه مدت شما فقط مشغول جمع اوری دنبال کننده برای خودتان هستید و از میان همین دنبال کننده ها کم کم می توانید به مشتریانی ثابت برای فروش محصول و یا خدمات خودتون دسترسی پیدا کنید.

توجه کنید که بهتر است به طور روزانه برای اکانت خودتان تولید محتوا انجام دهید که این تولید محتوا می تواند به صورت عکس و فیلم پست شده باشد و یا به صورت استوری، اما انجام این کار بسیار مهم است چرا که باعث جذب دنبال کنندگان بیشتری که دانلود و نصب اینستاگرام فارسی را انجام داده اند خواهد شد.

دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان

سعی کنید برای تولید محتوا برای اکانت اینستاگرام خودتان از یک فریم ثابت و مناسب استفاده کنید به عنوان مثال تمامی عکس ها و فیلم های خودتون را با یک فیلتر ثابت استفاده تولید بکنید یا تمامی محتوا هایتان رو در درون یک Border ثابت قرار دهید و یا از یک عکس زمینه مناسب استفاده کنید این کار به شما این مزیت رو میده که با گذر زمان این فریم ثابت تا حدی می تونه برای مخاطباتون حالت یک یاد اوری رو داشته باشه و همچنین از باعث می شه که مطالبی که در اکانتتون قرار میدید به عنوان یک عکس و فیلم کپی شناخته نشه.

بعد از مدتی کار کردن بر روی اکانت تون و جذب تعدادی مخاطب، می تونید برای افزایش سرعت پیشرفت در کار، از پیج هایی در اینستاگرام که احتمال می دید فعالیت شما برای مخاطبین این پیج ها می تواند جذاب باشد درخواست کنید که برای شما تبلیغات انجام دهند. برای این کار قطعا نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت اما زمانی که اکانت اینستاگرام شما به نتیجه برسد و برای شما درامد داشته باشد قطعا این هزینه ها جبران خواهد شد.

در این مقاله که بیشتر در رابطه با دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان صحبت کردیم، بیشتر موضوعات پیرامون اکانت های بیزینس و کسب درامد از اینستاگرام بود اما در مقالات بعدی حتما باز هم به این موضوع بازخواهیم گشت و در ان بیشتر سعی خواهد شد تا در رابطه با دانلود اینستاگرام و استفاده از ان به عنوان یک ابزار و شبکه اجتماعی شخصی برای ارتباط با دوستان و اشنایان صحبت خواهیم کرد. امیدواریم تا از اطلاعاتی که در این نوشته در رابطه با دانلود و نصب اینستاگرام و استفاده از ان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم استفاده کرده باشید.

 

 

کدخبر: 575184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟