تصاویر گلکسی اس ۱۱ فاش شد

به گزارش رکنا،  با آنکه هنوز سال جدید میلادی آغاز نشده اما تصاویر و مشخصات موبایل های مختلفی که قرار است در سال آینده عرضه شوند، فاش شده است.

در همین راستا وب سایتOnLeaks نیز تصاویری از موبایل گلکسی اس ۱۱ را منتشر کرده است. هرچند این تصاویر رسمی دستگاه نیستند اما پیش از این تصاویر موبایل هایی که این وب سایت منتشر کرده، شباهت زیادی به واقعیت داشته است.

به هرحال در تصاویر جدید مهم ترین تغییر مربوط به پشت دستگاه است. در پشت گلکسی اس۱۱ ماژول بزرگ و مستطیل شکل دوربین دیده می شود که در آن ۵ حسگر و یک فلش ال ای دی وجود دارد.

احتمالا سه حسگر ماژول مربوط به دوربین های واید، اولترا واید و تله فوتو است. حسگر چهارم نیز مربوط به Time of Flight است که قبلا در چند دستگاه سامسونگ مشاهده شده است.

اما حسگر پنجم این ماژول همچنان یک راز است و کارشناسان ماهیت آن را حدس نزده اند. کارشناس این وب سایت معتقد است حسگر مذکور یک دوربین سوپرتله فوتو است که در برخی موبایل های دیگر وجود دارد.

طبق گزارشهای مختلف دوربین اصلی این موبایل ۱۰۸ مگاپیکسل است. البته موبایل Mi Note ۱۰ متعلق به شیائومی نیز با دوربینی با این مشخصات عرضه شده است.

همچنین به نظر می رسد در جلوی دستگاه نیز دوربینی با مشخصات دوربین اصلی نوت ۱۰ به کار رود. طبق گزارش ها، ویژگی های دیگر گلکسی اس ۱۱ شامل تراشه اسنپ دراگون ۸۵۶/Exynos ۹۹۰ و ۸ گیگابایتRAMاست.حافظه داخلی دستگاه نیز ۲۵۶ گیگابایت اعلام شده است. البته این دستگاه با گزینه های مختلف عرضه می شود و احتمالا حداقل ۳ نسخه از این مدل عرضه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟