اعتراف مدیر عامل سامسونگ: عرضه گلکسی فولد شرم‌آور بود

به گزارش رکنا، معرفی اولین تلفن همراه تاشو از یک شرکت معتبر مانند سامسونگ حواشی زیادی به همراه خواهد داشت، البته این نوع حواشی معمولا به اعتبار و شهرت شرکت کمک می‌کند و موجب می‌شود برندی همچون سامسونگ به عنوان پیشگام فناوری‌های نوین در جهان شناخته شود. اما حالا که بیش از ۴ ماه از معرفی گلکسی فولد می‌گذرد و این مدل عرضه بسیار ناامید کننده‌ای در بازار جهانی داشت، مدیران این شرکت اعتراف کردند که معرفی این مدل یک اشتباه بوده است.

گلکسی فولد مراسم معرفه بسیار باشکوهی داشت و تا قبل از عرضه آن نیز همه اخبار و بررسی‌ها به نفع این مدل بود، اما تنها چند روز پس از آغاز عرضه گلکسی فولد، ایرادات و مشکلات بسیاری در صفحه نمایش منعطف این مدل گزارش شد و سامسونگ بالاجبار عرضه آن را متوقف کرد. کیفیت بسیار بد نمایشگر منعطف از طرف تحلیل‌گران و خریدارن قابل تحمل نبود، به‌خصوص آن‌که قیمت این مدل نزدیک به ۲ هزار دلار بوده و مشتریان با صرف این هزینه، انتظار دریافت محصولی با کیفیت را داشتند. در هر صورت عرضه گلکسی فولد به آینده‌ای نا معلوم موکول شد و همچنان نیز مشخص نیست که عرضه دوباره آن در چه زمانی صورت می‌پذیرد.

حال DJ Koh مدیر‌عامل سامسونگ در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد:"این اتفاق بسیار شرم‌آور بود. من پیش از آن‌که این محصول آماده عرضه شود، به معرفی آن اصرار داشتم. " به نقل از The Independent مدیرعامل سامسونگ به اشتباه خود اقرار کرده و معتقد است مدل تاشو این شرکت قبل از آن از نظر فناوری به بلوغ برسد، معرفی شده است. DJ Koh در نشست اخیر مدیران سامسونگ گفت:"من اعتراف می‌کند که توجهی به حساسیت معرفی این مدل نداشتم، اما حالا ما در حال بازسازی این مدل هستیم. ما بیش از ۲ هزار مدل گلکسی فولد را از هر لحاظ مورد آزمایش قرار دادیم، تقریبا تمام ایرادات این مدل کشف شده، برخی از این مشکلات غیر منتظره بودند، اما در حال حاضر به لطف منتقدان خود، آزمایش‌های گلکسی فولد در حجم انبوه ادامه دارد. "

سامسونگ همچنان زمان دقیقی را برای عرضه مجدد گلکسی فولد مشخص نکرده است، اما با توجه به سخنان جدید مدیرعامل این شرکت، انتظار می‌رود این مدل پس از رفع کامل تمامی ایرادات به بازار ارائه شود. در حال حاضر تنها رقیب گلکسی فولد، میت ایکس هوآوی بوده که زمان عرضه آن نیز اعلام نشده، هوآوی پس از اتفاقات به‌وجود آمده برای گلکسی فولد، زمان عرضه مدل تاشو خود را تغییر داد تا ایرادات احتمالی میت ایکس را پیش از عرضه برطرف سازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟