خوشبختانه با حضور شبکه‌های اجتماعی مختلف حجم این اخبار نسبت به سال‌های گذشته چند برابر شده است.

اگر از جمله تشنگان خواندن اخبار و گزارش‌های مختلف باشید کنترل خبرخوانی برای شما سخت خواهد شد اما با یک برنامه‌ریزی یا استفاده ازبرنامه‌هایی که خبرها را به‌صورت دسته‌بندی و مشخص در اختیار شما قرار می‌دهند شاید کارتان به جای سر زدن به منابع مختلف خبری راحت‌تر شود.

یکی از برنامه‌هایی که در واقع از آنها به‌عنوان خبرخوان یاد می‌شود و در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند دکه است.

این برنامه مهم‌ترین و تازه‌ترین اخبار روز ایران را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار ساده امکان خواهید داشت تا اخبار را براساس موضوع یا منبع دنبال کنید. در کنار این امکان، این برنامه قابلیت جالب دیگری هم دارد و آن اینکه به کمک آن می‌توانید از نتایج زنده مسابقات فوتبال و نرخ متغیر سکه و ارز هم مطلع شوید.

این برنامه طراحی ساده‌ای دارد و براحتی می‌توانید از امکانات آن سر در بیاورید. برای استفاده از این برنامه با ورود به منوی اصلی اپ، فید اخبار را مشاهده می‌کنید که آخرین خبرهای بارگذاری شده در آن بدون دسته‌بندی موضوعی، کنار همدیگر ردیف شده‌اند.

البته اگر به‌دنبال اخبار خاصی هستید می‌توانید با کمک منوی سمت چپ صفحه به موضوعاتی همچون اخبارسیاسی، تکنولوژی، ورزشی و... دسترسی داشته باشید. این برنامه برای استفاده روی گوشی‌های هوشمند می‌تواند بهترین گزینه باشد تا هنگام ترافیک در مسیر خانه به سرکار یا برعکس از آن استفاده و در جریان اتفاقات قرار بگیرید.

این برنامه به‌صورت رایگان دراختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

ماهرخ چنگیز

کدخبر: 452093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟