دوربینی که روابط اجتماعی شما را بررسی می‌کند +تصویر

یک شرکت به تازگی در حال توسعه دوربین پوشیدنی است که روابط شما را ردیابی می‌کند. اگر این مسئله به نظر شما وحشتناک است، حق دارید.به نظر بسیاری، این دوربین می‌تواند ترس‌ ما در مورد تاثیر گذاری بد فناوری بر روابط را افزایش دهد و این مطمئنا آخرین باری نخواهد بود که این ترس در دل ما ایجاد می‌شود.

نام این محصول OrCam MyMe است و اکنون Kickstarter را هدف قرار داده است و در ماه مارس 2019 توسعه داده خواهد شد. آمون شاشوا (Amnon Shashua) ، یکی از بنیانگذاران OrCam MyMe، این دستگاه را به عنوان یک نوع خاص از واقعیت افزوده توصیف می‌کند.

ساخت این دوربین از مدلی پیش از خودش الهام گرفته شده است در واقع این دوربین بر اساس یک دستگاه که قبلا به افرادی که دچار اختلال دید هستند کمک می‌کرد تا مسیر خود را به راحتی پیدا کنند، ساخته شده است. اما بر خلاف آن دوربین قبلی، این یکی دستگاه همه افراد را هدف قرار داده است. این دوربین برای شروع تولید نیاز به 39800 دلار سرمایه دارد.

MyMe یک دوربین کوچک قرار گرفته بر میله‌ای پلاستیکی سیاه به اندازه انگشت دست است. تنها کافیست آن را پس از جفت سازی با تلفن همراه خود به لباستان متصل کنید. حالا کار این دستگاه آغاز می‌شود. این دوربین هر ثانیه یک بار عکس می‌گیرد. اگر چهره‌ای در تصویر وجود داشته باشد، آن را با مخاطبین رسانه‌های اجتماعی شما یا عکس هایی که قبلا در MyMe ذخیره کرده‌اید، مقایسه می‌کند. زمانی که چهره‌ را تشخیص می‌دهد نام این افراد در گوشی شما ظاهر خواهد شد. پس از این که مدتی از این دوربین استفاده کردید، این دستگاه با توجه به اطلاعات به دست آمده، میزان روابط شما با انسان‌های دیگر را می‌سنجد.

لازم به ذکر است که اولین کسانی که در Kickstarter از این دستگاه پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند آن را به قیمت 199 دلار خریداری کنند و پس از آن 399 دلار به فروش برسانند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟