اولین رندرهای گوشی Galaxy A8s جزئیات ظاهری آن را فاش کرد +تصاویر

سامسونگ یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید تلفن‌هوشمند است. این شرکت مدت زیادی است که در میان رقبای خود یکی از محبوب‌ترین‌‌ها است. این شرکت همیشه به نقد کاربرانش توجه می‌کند. طراحان این شرکت با تقسیم کردن مدل‌های گوشی‌های خود بر اساس طراحی و قیمت، باعث شده‌اند که اکثر افراد با توان مالی متفاوت توانایی خرید محصولات آن را داشته باشند. طرفداران سامسونگ مدتی است در انتظار عرضه گوشی‌های جدید این شرکت هستند.

آنچه در ادامه این خبر مطالعه می‌کنید کانسپت ارائه شده بر اساس شایعات است. با این حال، این شایعات از همان منبعی است که پیش بینی طراحی Galaxy A9 در سال 2018 را یک ماه پیش از رونمایی آن، دقیق انجام داده بود. در نتیجه این شایعات ارزش فکر کردن را دارند.

رندرها اولین گوشی هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش Infinity-O در جلو را نشان می‌دهند. سامسونگ گفته است که Galaxy A8s یک دوربین برش داده شده در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش خواهد داشت.

داشتن دوربین جلو (و احتمالا سنسور نور محیط ) در داخل صفحه نمایش، کاری می‌کند که قاب‌های بالای این گوشی عملاً وجود نداشته باشند. رندرها یک عدم تقارن اندک را در این گوشی هوشمند نشان می‌دهند. زیرا قاب پایین کمی ضخیم‌تر است.

با توجه به شایعات، Galaxy A8s دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت خود است، اگرچه جزئیات آن هنوز مشخص نیست. در ضمن به احتمال زیاد اسکنر اثر انگشت در پشت این دستگاه قرار خواهد داشت و در زیر صفحه نمایش نیست.

در نهایت انتظار می‌رود که گلکسی A8s یک چیپ‌ست Snapdragon 710 با 6 گیگابایت رم داشته باشد. باید منتظر رونمایی رسمی این گوشی هوشمند باشیم تا بالاخره بتوانیم چهره اصلی را مشاهده کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

8987908_757

کدخبر: 439067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟