تبادل کتاب با هزاران نفر با تلفن همراه روشن

یکی از استارت آپ‌ها موفق به طراحی و راه اندازی برنامه‌ای شده است که هزاران نفر در آنجا به تبادل کتاب می‌پردازند.

اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زد.

کتاب و کتاب خوانی است که رشد و پیشرفت یک کشور را رقم می‌زند؛ هرچقدر میزان مطالعه افراد یک کشور بیشتر باشد آنها رشد بیشتری خواهند داشت،کتابخانه ها، کتاب فروشی ها، نمایشگاه های کتاب و شهرکتاب هایی که در سراسر شهرهای مختلف به وجود آمده اند همه کمک می‌کنند تا مردم بیش از پیش با مفهوم کتاب و کتابخوانی آشنا شوند.

اماگاهی اوقات به دلیل کمبود وقت و یا دسترسی نداشتن به کتاب ها قید کتابخوانی را میزنیم که خوشبختانه این مشکلات امروز برطرف شده است زیرا یکی از استارت آپ ها موفق به طراحی و راه اندازی برنامه ای شده است که هزاران نفر در آنجا به تبادل کتاب با یکدیگر می‌پردازند.

در این جامعه مجازی ناشران با خیال راحت و بدون ترس از کپی شدن می‌توانند کتاب های خود را در اختیار مردم قرار دهند و در مقابل مردم هم دیگر نگرانی هایی مبنی بر ترافیک و کمبود وقت را نخواهند داشت، زیرا به کمک تلفن همراه خود هرکجا و هر زمان می‌توانند کتاب هایی جدید بخوانند.

در این برنامه تلفن همراه طبقه بندی های مختلف کتاب ها مانند ادبیات، تاریخی ، داستانی و غیره وجود دارد و تنها با ورود به آن قسمت ها می‌توانند کتاب مورد نظر خود را بخوانند همچنین هریک از کاربران می‌توانند نظرات خود در خصوص هریک از کتاب ها را یادداشت کنند.

 

کدخبر: 377495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟