دو گوشی پرچمدار سامسونگ سال آینده عرضه می شود

سامسونگ دو گوشی پرچمدار جدید خود به نام های گالکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را در فوریه سال آینده عرضه می کند و گمانه زنی در مورد ویژگی های این گوشی ها در جریان است.

به گزارش  اسین ایج، پیش از این گوشی های گالکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در ماه مارس عرضه شده بودند و لذا برخی منابع می گویند بعید است سامسونگ بتواند مدل های تازه این گوشی ها را تا قبل از پایان زمستان به بازار Store بفرستد.

منابع خبری معتقدند گوشی های یادشده گوشی هایی گران قیمت بوده و قیمت آنها به بیش از ۹۰۰ دلار می رسد. این احتمال وجود دارد که قیمت گوشی اس۹ پلاس حتی به ۱۰۰۰ دلار نیز برسد.

کی از علل این گرانی استفاده از فناوری پیشرفته تر در اسکنر اثر انگشت گوشی های یادشده اعلام شده است. در این گوشی ها احتمالا از پردازنده Snapdragon ۸۴۵ کوالکوم استفاده می شود که مبتنی بر فناوری ۱۰ نانومتری است. گالکسی اس ۹ همچنین دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود. در عین حال گالکسی اس ۹ پلاس ۶ گیگابایت رم خواهد داشت.

نمایشگر گوشی های جدید تفاوت زیادی با گالکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نخواهد داشت ولی احتمال می رود ابعاد آنها کمی بزرگتر شود و لبه های گوشی را تا پایین در بربگیرد. استفاده از فناوری دوربین دوگانه در این گوشی ها هم ادامه می یابد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟