توییت های توییتری 280 کاراکتری شد

به گزارش تلگراف، هنگامی که توییتر در ماه سپتامبر شروع به ایجاد تغییراتی در ساختار شبکه اجتماعی خود کرد، با واکنش شدید بسیاری از کاربران مواجه شد. برخی از کاربران این تغییرات را نشانه‌ای از گم کردن راه توسط توییتر می‌دانستند و معتقد بودند این تغییرات مبنای میکروبلاگینگ را از بین می‌برد.

اما توییتر اعلام کرد آزمایشات اولیه نشان می‌دهد کاربران از افزایش تعداد کاراکترهای قابل استفاده در این برنامه، سوء‌استفاده نمی‌کنند و تنها در 5 درصد از توییت‌ها تعداد کاراکترهای مورد استفاده کاربران از 140 و تنها در 2 درصد توییت‌ها تعداد کاراکترهای مورد استفاده از 190 کاراکتر بیشتر می‌شود. همچنین تنها 2 درصد از توییت‌ها از تمام ظرفیت 280 کاراکتری برنامه استفاده کرده‌اند در حالی که پیش از این در 9 درصد توییت‌ها از سقف 140 کاراکتری برنامه استفاده کردند.

قابلیت استفاده از 280کاراکتر از روز سه‌شنبه راس ساعت 9 بعد از ظهر به وقع گرینویچ در اختیار عموم کاربران توییتر قرار گرفت. با وجود این، محدودیت 140 کاراکتری قبلی برای کاربران ژاپنی، چینی و کره‌ای باقی می‌ماند. زیرا الفبای این زبان‌ها امکان بیان عبارات بیشتری را با کاراکترهای محدودتر در اختیار کاربران می‌گذارد و در نتیجه کاربران این کشورها مشکلی با محدودیت کاراکتری توییتر ندارند.

با وجود دفاع توییتر از این اقدام، به‌نظر می‌رسد انتقادات بسیاری از طرف کاربران به این اقدام صورت گرفته است و بسیاری از این نگرانی‌ها به دلیل دسترسی دونالد ترامپ Trump به کاراکترهای بیشتر است!

محدودیت 140 کاراکتری توییتر در زمانی تعیین شده بود که انتظار می‌رفت کاربران تنها با استفاده از پیغام‌های متنی با یکدیگر در ارتباط باشند. در آن زمان پیام‌های متنی محدودیت 160 کاراکتری داشتند وتوییتر ظرفیت 140 کاراکتر را برای هر پیام در نظر گرفت تا کاراکترهای لازم برای درج نام کاربری در پیام‌ها نیز در اختیار باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 325509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟