درمان حساسیت به بادام زمینی با تکنیکی نوین

کودکان مبتلا به آلرژی به بادام زمینی، یک بار در روز به مدت 18 هفته مقدار مشخصی از پروتئین این دانه آجیل را دریافت کرده اند که به تدریج سبب شده حساسیت آنها به بادام زمینی کاهش پیدا کند.درمان نهایی برای آن‌ها که به بادام زمینی آلرژی دارند. اثربخش ترین شیوه درمانی برای توانایی مصرف بادام زمینی درمانی عجیب که حساسیت به بادام زمینی را برای همیشه از بین می برد.

در پایان 18 هفته آزمایش، 70 درصد از کودکان توانسته اند بادام زمینی را بدون هیچ واکنش آلرژیکی مصرف کنند.این پژوهش حاصل تلاش دانشمندان موسسه تحقیق کودکان و نوجوانان استرالیا بر روی کودکان مبتلا به آلرژی با استفاده از پروتئین لاکتوباسیلوس رامونوس (lactobacillus rhamnosus) است.

کارشناسان اعلام کرده اند با وجود ریسک و خطرهای بالای احتمالی این شیوه درمانی آنها از نتیجه های به دست آمده بسیار راضی هستند و امیدوارند با استفاده از این روش بتوان آلرژی را در کودکان در سراسر دنیا درمان کرد.درمان نهایی برای آن‌ها که به بادام زمینی آلرژی دارند. اثربخش ترین شیوه درمانی برای توانایی مصرف بادام زمینی درمانی عجیب که حساسیت به بادام زمینی را برای همیشه از بین می برد.

آلرژی به بادام زمینی یکی از اصلی ترین علل بروز شوک آنافلاکسی است که درصورت تاخیر در درمان سبب مرگ فرد می شود.به دلیل خطر بالای این آلرژی و بروز شوک آنافلاکسی در بسیاری از پروازهای بین المللی قوانین سخت گیرانه ای برای منع مصرف بادام زمینی در زمان پرواز وجود دارد و با افرادی که آن را نقض کنند برخورد قانونی می شود.

درمان نهایی برای آن‌ها که به بادام زمینی آلرژی دارند. اثربخش ترین شیوه درمانی برای توانایی مصرف بادام زمینی،درمانی عجیب که حساسیت به بادام زمینی را برای همیشه از بین می برد.

کارشناسان این شیوه درمانی را درسال 2013 بر روی 48 کودک داوطلب انجام دادند و اکنون پس از چهار سال آنها بدون هیچ مشکلی قادر به مصرف بادام زمینی به همراه خوراک روزانه خود هستند.محققان امیدوار هستند با استفاده از این شیوه درمانی بتوانند آلرژی غذایی کودکان به سایر مواد غذایی را برطرف کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان خرگوش زایید ! + عکس

جدایی آیدا از نابغه هسته ای در تهران / راز بیماری «سگ سیاه» چه بود؟

بازیگر جذاب زن یک روز در هفته روزه می گیرد تا عمر طولانی داشته باشد + عکس

وقتی وارد باغ خودم شدم دختر و پسرهای نیمه عریان را در حال رقص دیدم !

عروس 16 ساله از کثافتکاری های شوهرش پشت شمشادهای خیابان مرزداران تهران خبر نداشت! + عکس

آخرین خبر از گم شدن جنجالی 2 پسر یاسوجی / پدران نگران کمک خواستند +عکس

بازیگر زن سرشناس با یخ خودش را سیر می کند + عکس

خائن بودن یک زن به شوهرش سمیرای بی گناه را به دردسر انداخت!

انتشار اولین عکس از قاضی شیطان صفت و قاضی فاسد + جزییات

درگذشت کاوه سلطانی! / زمان و علت مرگ مشخص نیست! + عکس

2 پسر شیطان صفت دختری را در سرویس بهداشتی دانشگاه گیر انداختند + عکس

تجاوز به جسد دختر باکره در سردخانه / وقتی او را دیدم از خود بی خود شدم ! +عکس

کدخبر: 310982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟