کشف 100 فقره موبایل قاپی از 2 دزد در تهران

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده "ولنجک" توسط راکب و ترک نشین 2 دستگاه موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار تیم های گشت انتظامی این کلانتری  قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات این کلانتری حین گشت زنی در محدوده "ولنجک" متوجه سرقت تلفن همراه شهروندی با همکاری سرنشینان 2دستگاه موتورسیکلت می شوند.

رئیس پلیس پیشگیری این استان با بیان اینکه ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل می شوند، گفت: سارقان با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشتند که به علت عدم حفظ تعادل موتورسیکلت با زمین برخورد و واژگون می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به صورت پیاده از محل متواری می شوند، عنوان کرد: یکی از متهمان در این عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی بدنی وی تلفن همراه مال باخته کشف و متهم به جرم ارتکابی خود و همدستان متواری شده خود اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ای به انتقال متهم به همراه 2 دستگاه موتورسیکلت اشاره کرد و  ابراز داشت: متهم در تحقیقات انجام شده به 100 فقره موبایل قاپی با همکاری 2تن از همدستان خود اعتراف و به فروش گوشی های سرقتی به اتباع کشورهای همسایه اعتراف کرد که تاکنون 52 تن از مال باختگان شناسایی و تکمیل تحقیقات پلیسی در دستور کار قرار دارد.

کدخبر: 756733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟