شناسایی و بازداشت سارق خودرو در تهران

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت1730 مورخ هفدهم آذر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده "آزادگان- تندگویان" به یک دستگاه خودرو تیبا به همراه راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد هفتم آبان ماه در محدوده کلانتری110 شهدا سرقت شده است.

به گزارش رکنا،  وی عنوان کرد: افسراکیپ با هماهنگی مرکزپیام و استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودروی مسروقه دستور توقف داده؛ ولی راننده پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز وارد بزرگراه تندگویان شمال شده و در حین فرار به صورت عمد با ایجاد خسارت به چندین دستگاه خودروی عبوری باعث رعب و حشت شهروندان شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از طی کردن مسافتی به علت نقص فنی خودرو منحرف و پس از برخورد با جدول کنار بزرگراه متوقف و راننده آن به صورت پیاده متواری می شود که اعضای اکیپ به تعقیب وی ادامه و پس از شلیک تیر هوایی متهم به هویت اکبر دستگیر می شود.

رئیس مرکزعملیات پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: طی بررسی های انجام شده مشخص شد اکبر دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و فروش مواد مخدر می باشد که متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه دهم پلیس شد.

کدخبر: 755157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟