تصادف شدید پژو 206 و عابر در تهران + عکس

 سرهنگ "علی همه خانی "  به نقل از رییس منطقه 2 پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص این خبر اعلام داشت: در  ساعت 07:00 صبح امروز  و  در پی اعلام مرکز فوریتها پلیسی 110 مبنی  تصادف یکدستگاه سواری پژو با  عابر پیاده  در مسیر بلوار فرحزادی ،  بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 2 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .  

به گزارش رکنا، وی ادامه داد :  سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بوده بدلیل عدم توجه به جلو با عابر پیاده حدودا 30 ساله و از  همه جا بی خبر به شدت  برخورد کرده که وی از ناحیه سرو پا دچار شکستگی و مصدوم می شود.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت  با بیان اینکه سرعت زیاد و علت عدم توجه به جلو راننده پژو نیز در این حادثه مزید بر علت این حادثه بوده گفت: سرعت زیاد این سواری  باعث شده  تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و با وی به شدت برخورد می کند.

سرهنگ همه خانی افزود: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژنس در محل این عابر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد  و رانندگان گرامی کاملاً باید  به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند .

تصادف شدید

کدخبر: 750668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟