دستگیری 2 سارق مغازه در تهران

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: هفدهم آبان ماه پرونده ای با موضوع سرقت از اماکن خصوصی در کلانتری 106 نامجو تشکیل و برای کشف و پی جویی به پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود سی ام مهر ماه آموزشگاه متعلق به شاکی واقع در خیابان شریعتی، مورد سرقت قرار گرفته و اموالی شامل 3 دستگاه لب تاب، پروژکتور، 2 دستگاه تلویزیون، 2 عدد پرینتر و ... به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال ربوده شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور کارآگاهان در محل سرقت و تحقیقات محلی  مشخص شد 2 نفر با یک دستگاه خودرو پراید سرمه ای رنگ اقدام به سرقت اموال شاکی کرده اند که تصاویر سارقان احصاء و همچنین هویت متصرف خودر به نام امید به آدرس میدان پونک شناسایی شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران  ابراز داشت: در ادامه کارآگاهان ضمن بررسی تصاویر سارقان موفق می شوند هویت یکی دیگر از سارقان به اسم ابراهیم را شناسایی کنند و در پی جوئی های انتظامی به بزه انتسابی معترف شد.

سرهنگ دستخال افزود: با اعتراف ابراهیم به بزه انتسابی دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار قرار می گیرد و در عملیاتی ضربتی امید دستگیر و در تحقیقات از وی به بزه انتسابی معترف می شود.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: هر 2 متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.

کدخبر: 747901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟