بازداشت سارق سریالی خانه‌های بهداشت در  زنجان + جزئیات

سرهنگ محسن غنیمتی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از سویی دیگر ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با توجه به وقوع چندین مورد سرقت از خانه‌های بهداشت روستاهای بخش بزینه‌رود و شیرین سو همدان در ۷ ماه گذشته موضوع در دستور کار قرار گرفته و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ضمن توجیه متولیان امر و نصب علائم هشداردهنده در محل‌های موردنظر، افزود: در خلال تحقیقات و رسیدگی به این پرونده‌ها، ماموران پلیس آگاهی و انتظامی بخش بزینه‌رود، حین گشت‌زنی پس از نیمه‌ شب با افرادی که قصد سرقت از یکی از خانه‌های بهداشت سطح حوزه استحفاظی را داشتندمواجه شدند و با دستگیری راننده خودروی پیکان، تعدادی مانیتور و اقلام کیس کامپیوتر در صندوق عقب خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت مانیتور و قطعات رایانه‌ای خانه بهداشت و ۲ فقره سرقت از مدرسه به اتفاق ۲ نفر از همدستانش اعتراف کرد، یادآور شد: سارق با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شده و دستگیری ۲ نفر از همدستان وی نیز در دستور کار قرار پلیس گرفت.

غنیمتی با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در حال رصد تحرکات افراد سابقه‌دار است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با اعلام هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ در تامین امنیت یاری‌گر ما باشند.

کدخبر: 738648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟