کشف 6 فقره سرقت منزل در تهران

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: ساعت 09:40 دوازدهم مهر ماه یکی از شهروندان با ارائه شکوائیه ای اعلام داشته که شب گذشته از منزل خارج شده و در مراجعت متوجه به سرقت رفتن تجهیزات و تاسیسات ساختمانی به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان از داخل منزل شدم که پرونده اولیه تشکیل و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه هشتم پلیس آگاهی مامور پی جویی و کشف جرم شدند.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: کارآگاهان بدوا صحنه جرم را بررسی و در پایش اطلاعات به دست آمده  موفق به کشف سرنخ های متعدد می شوند. یافته ها حاکی از آن بود سارقان 3 نفر بوده اند و با یک دستگاه خودروی وانت بار اقدام به سرقت لوازم و تجهیزات شاکی نموده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل با کنار هم قرار دادن سرنخ های موجود موفق به شناسایی مالک خودرو به هویت سهراب می شوند که با هماهنگی های قضائی مالک خودرو نیسان در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.

وی ادامه داد: مالک خودرو به نام سهراب ابتدا منکر بزه انتسابی می شود که پس از مواجهه با دلائل و امارات بدست آمده از صحنه جرم به همدستی در سرقت معترف و همدستان خود را که امید و شهرام نام داشتند معرفی می کند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی  تهران ابراز داشت: در عملیات دیگری هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد 5 دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک دستگاه موتور سیکلت طرح ویو که ارکان اصلی سنگ گرفته شده بود کشف شد و  هر 2 متهم ضمن اعتراف به سرقت اموال شاکی اظهار داشتند اموال مسروقه را به یکی از دوستان خود به نام نادر فروخته اند.

این مقام پلیسی  با اشاره به دستگیری مالخر اموال سرقتی در پایان گفت: تا کنون متهمان به 6 فقره سرقت معترف  و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

کدخبر: 747898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟