دستگیری 2 زورگیر خشن تهرانی

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: چندی پیش شهروندی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید اعلام می دارد شب گذشته موتورسیکلت اش را از داخل پارکینگ منزل به سرقت برده اند، با ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه به محل سرقت مراجعه و با بررسی و پایش صحنه جرم، سرنخ و ردپایی از سارقان را بدست آوردند.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات، هویت یکی از سارقان به نام «احمد» را شناسایی کرده و پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی ها به ارتکاب سرقت با همدستی افرادی بنام های «ارسلان» و «اصغر» اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی اظهار داشت: با دستگیری «احمد» و اعتراف صریح وی به سرقت و همچنین لو دادن هویت همدستانش کارآگاهان در عملیاتی دیگر موفق به دستگیری ارسلان می شوند و ضمن اعتراف وی به مشارکت در سرقت موتورسیکلت، در بازرسی بدنی، یکدستگاه تلفن همراه کشف که مشخص شد، دارای سابقه سرقت به عنف است.

عزیزخانی افزود: بلافاصله شاکی مربوطه شناسایی، دعوت و در مواجهه حضوری با شناسایی صریح ارسلان بعنوان یکی از سارقان زورگیر، اظهار داشت، در اوایل شهریور ماه سالجاری در محدوده شهرری مورد زورگیری قرار گرفتم و سارقان با استفاده از سلاح سرد و زخمی کردن ، سه دستگاه گوشی تلفن همراهم را سرقت کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از دستگیری متهمان، همچنان تحقیقات تکمیلی برای شناسایی مالباختگان و دستگیری سایر همدستان، ادامه دارد.

کدخبر: 743901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟