دستگیری سارقان لوازم خودرو با 100 فقره سرقت

 سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: با ارجاع یک پرونده مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو به پایگاه سوم پلیس آگاهی، موضوع در دست اقدام قرار گرفت و با بررسی فیلم دوربین های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سارقان با یک دستگاه پراید به محل سرقت مراجعه و پس از حصول اطمینان از وجود اموال گرانقیمت در خودروها و نیز بررسی موقعیت دوربین مداربسته، محل را ترک کرده و چندی بعد با تغییر زاویه دید دوربین و پوشاندن پلاک اقدام به تخریب قفل خودروی شاکی کرده و اموال آن شامل سیستم صوتی، مدارک و وجه نقد به ارزش تقریبی 40 میلیون تومان را سرقت می کنند.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده تصاویر سارقان به دست آمد که هویت یکی از آنان که سابقه دار نیز بوده است، به نام «امید» مشخص شد، سارق دوم به هویت «شاهین» نیز در تحقیقات تکمیلی شناسایی شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: با تلاش کارآگاهان مخفیگاه و محل تردد متهمان در خیابان پیروزی شناسایی شد که پس از هماهنگی های قضائی، کارآگاهان با مراجعه به محل اختفای آنان و در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی موفق می شوند «امید» و «شاهین» را دستگیر کنند.

دستخال افزود: هر دو متهم به جرم خود اعتراف و اعلام کردند، با تخریب قفل و یا شیشه خودروهای پارک شده شهروندان اقدام به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو می کردیم و حدود 100 فقره سرقت به این شیوه و شگرد انجام داده ایم؛ ارزش تقریبی سرقت ها 10 میلیارد ریال برآرود می شود.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با اعترافات «امید» و «شاهین»، پرونده برای تکمیل تحقیقات و شناسایی مالباختگان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 743435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟