دستگیری سارقان کامیون های جنوب تهران

 سرهنگ کارآگاه "سید قاسم موسوی فر" بیان داشت: بیست و ششم خرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودرو کامیون کمپرسی در کلانتری 157 مسعودیه تشکیل شد که به دستور مقام قضائی پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: پیرامون موضوع مطروحه از شاکی تحقیق اظهار داشت: بیست و پنجم خرداد ماه  کامیون خود را در آدرس شهرک والفجر، لاین کندرو خیابان پارک و روز بعد با مراجعه به محل متوجه می شود خودرو توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته لذا با اطلاع به پلیس 110 اقدام به تشکیل پرونده می دهد

این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع بصورت تخصصی در دستور کار دایره میارزه با سرقت پایگاه قرار گرفت که در این راستا ضمن اخذ اظهارات دقیق و جامع از شاکی و بررسی کم و کیف سرقت، کارآگاهان جهت انجام تحقیقات میدانی به محل وقوع حادثه عزیمت، با بررسی جغرافیای وقوع جرم هویت یکی از سارقان بدست می آید.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی افزود: در ادامه مشخصات یکی از سارقان به نام حبیب که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بوده شناسایی شده و پس از هماهنگی با مرجع  قضای دستگیر می شود. پس از انتقال متهم به پایگاه، در تحقیقات معموله ابتدا منکر هر گونه سرقت گردید لیکن پس از ارائه دلایل، مدارک و مستندات متقن نهایتا به سرقت کامیون با همدستی و پیشنهاد یکی از دوستان خود بنام حسین معترف شد و اظهار داشت،  تعدادی از قطعات و لوازم کامیون مسروقه را جدا کرده و ربوده است و خودرو را در محدوده شهر ری رها کرده اند.

کارآگاه موسوی فر ابراز داشت: با تلاش کارآگاهان دیگر متهم پرونده به نام حسین در شهرک مسعودیه شناسایی، دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی مدارک یک دستگاه کامیون دیگر کشف که در استعلام انجام شده مشخص شد  دارای سابقه سرقت از پایگاه ششم پلیس آگاهی و هر 2 دستگاه کامیون مسروقه نیز بصورت رها شده توسط عوامل پایگاه نهم پلیس آگاهی کشف شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: در تحقیقات معموله متهمان به سرقت کامیون ها و فروش لوازم آن ها اعتراف کرند و  هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

کدخبر: 740646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟