شناسایی و دستگیری سارقان منزل در تهران

سرهنگ کارآگاه "سیدقاسم موسوی فر" بیان داشت: اواخر بهمن ماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری 132 نبرد تشکیل می شود که حسب دستور مقام قضایی پرونده برای کشف و پی جویی به پلیس آگاهی واصل و در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: محتویات پرونده و اظهارات شاکی حاکی از آن بود: اوایل شب منزل خود را واقع در خیابان نبرد جنوبی، ترک و ساعت 2315 همان روز پس از مراجعه متوجه می گردد سارق یا سارقان از طریق بالکن و با تخریب قفل درب وارد منزل گردیده و پس از حضور در اتاق های خواب اقدام به سرقت لوازم ارزشمند به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه جهت دستیابی به حقیقت و شناسایی سارقان موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار داده که در این راستا جهت بازدید از محل جرم، و انجام تحقیقات میدانی به محل سرقت عزیمت، طی مشاهدات و بررسی های صورت گرفته سرنخ هایی از سارقان بدست آمد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با تجمیع سرنخ های موجود، مشخص می شود 2 نفر از متهمان سابقه دار به اسامی سهراب و خسرو مرتکب سرقت از منزل شاکی شده اند و پس از شناسایی مخفیگاه هر دو متهم واقع در محدوده افسریه طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه پلیسی متهمان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی و انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال شدند.

سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر افزود: سهراب و خسرو در تحقیقات اولیه منکر بزه انتسابی و سرقت از منزل شاکی شده لیکن با توجه به مستندات پرونده ضمن اعتراف به جرم بیان داشتند سرقت را با همدستی مرتضی که از دوستان قدیمی شان است انجام داده اند و اموال شاکی را به فردی که امید نام دارد بفروش رسانده اند و علاوه بر سرقت منزل شاکی یک فقره سرقت دیگر نیز انجام داده اند و از فروش اموال مسروقه جمعا 600 میلیون تومان را بدست آورده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان در ادامه دیگر همدستانشان نیز دستگیر شده و متهمان پس از صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

کدخبر: 738917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟