دستگیری سارق منزل در تهران / سیروس اعتراف کرد

سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت: سی ام مرداد ماه پرونده ای از کلانتری 164 قائم (عج) مبنی بر سرقت منزل به پلیس آگاهی ارجاع می شود که جهت پی جویی و کشف جرم پرونده در اختیار دایره تخصصی مبارزه با سرقت منزل پایگاه یکم قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، ساعت 2030 بیست و هفتم مرداد ماه منزل خود واقع در شهرک نفت را ترک و ساعت 2330 به منزل مراجعه که متوجه تخریب درب ورودی واحد و به هم ریختگی وسایل منزل و سرقت اموال  با ارزش و مدارک هویتی به ارزش تقریبی 200 میلیون تومان می شود.

این مقام انتظامی  تصریح کرد: ابتدا اکیپی از کارآگاهان به محل وقوع جرم اعزام که طی بررسی های بعمل آمده مشخص شد سرقت توسط سارقان سابقه دار و حرفه ای انجام شده است.

وی عنوان کرد: در ادامه با تلاش مستمر کارآگاهان و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت یکی از سارقان به نام سیروس بدست آمده و  پس از چند ماه تلاش و اقدام پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه و موفقیت آمیز هفتم آبان ماه در شهرک نفت دستگیر می شود و متعاقب آن خودروی سرقتی نیز کشف شد

سرهنگ دالوند افزود: پس از انتقال سیروس به پلیس آگاهی در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت، به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته و مدتی است که در ترک بوده و ازدواج نموده و چون  فاقد شغل می باشد جهت امرار معاش خود و خانواده اش دچار مشکلات زیادی شده که این موضوع باعث می شود به همراه همدست خود به نام مجید دست به سرقت بزند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: پرونده به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی ، متهم با صدور قرارمناسب روانه زندان شد.

کدخبر: 738915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟