دستگیری سارق گیم نت های شرق تهران توسط تیم عملیات کلانتری 121 سلیمانیه

سرهنگ  "محمد جلینی " گفت: در پی سرقت های سریالی از گیم نت های شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 121 سلیمانیه قرار گرفت.

به گزارش رکنا، جلینی بیان داشت: ماموران کلانتری بنابر اظهارات مالباختگان متوجه شدند زورگیر حرفه ای و  همدستانش پس از مراجعه به گیم نت ها در محله سلیمانیه با ایجاد نزاع صوری و زورگیری محتویات داخل گیم نت ها را سرقت می کردند.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری 121 سلیمانیه پس از بازبینی دوربین های مداربسته و رصد های اطلاعاتی چهره و مخفیگاه متهم را در محله مولوی شناسایی کردند.

 سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ساعتی بعد تیم عملیات کلانتری 121 سلیمانیه پس از شناسایی مخفیگاه متهم در جنوب تهران با کسب مجوز های لازم قضائی، وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های ابتدایی صراحتا به جرم خود مبنی بر زورگیری در گیم نت های شرق تهران همراه با همدستانش اعتراف کرد و از مخفیگاه متهم 10 دستگاه PS4  سرقتی کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد و شناسایی همدستان متهم در دستور کار ماموران کلانتری 121 سلیمانیه قرار دارد.

کدخبر: 722904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟