2 زخمی در سقوط خودروی سواری به کانال آب/ در آزادراه قم-تهران رخ داد + عکس

در ساعت 05:15 دقیقه صبح روز گذشته وقوع این حادثه توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله باهماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه ۵۰ به همراه گروه امداد و نجات ۶ این سازمان به محل حادثه واقع در آزاد راه تهران قم به سمت تهران، بعد از شهرک سینمایی، مقابل تیر روشنایی شماره 304 رهسپار شدند.

به گزارش رکنا، مصطفی عباس نژاد فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در حین حرکت در آزادراه تهران قم به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به داخل کانال آب حاشیه جاده سقوط کرد.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه، یک نفر سرنشین زن در داخل کابین خودرو مجروح و گرفتار شد.

عباس نژاد ادامه داد: دراین حادثه راننده مرد این خودرو سواری نیز زخمی شد که در همان لحظات اول و قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط افراد حاضر از خودرو خارج شده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان در ابتدا اقدام به ایمن سازی اولیه جهت تثبیت سازی خودرو کرده و پس از دسترسی به شخص گرفتار شده در داخل خودرو، توسط ابزار مخصوص نجات، زن آسیب دیده را با رعایت موارد ایمنی از خودرو خارج و پس از فیکس کردن بر روی برانکارد از داخل کانال به حاشیه امن آزاد راه منتقل کردند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: مصدومین بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد و آتش نشانان نیز با استفاده از ابزار تخصصی نجات این خودرو را از داخل کانال آب خارج کرده و به حاشیه امن آزاد راه منتقل کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آتش نشانان خودروسواری را به طور کامل ایمن سازی کرده و جهت بررسی علت وقوع این حادثه، آن را به کارشناسان پلیس راهور منطقه تحویل دادند.

سقوط خودرو

سقوط خودرو

کدخبر: 717537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟