یک کشته و یک مجروح به هنگام تعمیر کامیونت + عکس

 این حادثه مرگبار ساعت 10.30 دقیقه صبح دیروز توسط شاهدان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که ستادفرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 37 به همراه تجهیزات کامل را به خیابان خاوران، روبه روی شهرک کاروان اعزام کردند.

به گزارش رکنا، حسین ریکا فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد جزئیات بیشتر این اتفاق گفت: تعمیرکار 42 ساله ای در داخل گاراژ تعمیرات خودروهای سنگین مشغول تعمیر یک دستگاه کامیونت بود که ناگهان به علت نامعلومی دچار حادثه شد.

وی افزود: بر اثر این حادثه مرد تعمیرکار جان خود را از دست داد و راننده 45 ساله کامیونت نیز از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه به ایمن سازی محل پرداختند و همچنین پیکر بی جان تعمیرکار را از محل حادثه خارج کردند و سپس جنازه مرد تعمیرکاررا جهت بررسی علت مرگ و چگونگی وقوع این حادثه و نیز انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

وی اضافه کرد: راننده مصدوم نیز برای درمان های لازم توسط امدادگران اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه اظهار داشت: در حال حاضر تحقیقات در باره چگونگی و دلایل بروز این حادثه مرگبار از طرف کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست اقدام است.

تعمیر کامیونت

تعمیر کامیونت

کدخبر: 716841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟