توقیف کامیونتی با 12 مسافر در تهران

 سرهنگ "علی همه خانی" ضمن بیان این خبر گفت : یک دستگاه کامیونت حمل بار  که در حال تردد با بار و نشاندن 12 نفر از کارگران زحمتکش در قسمت سقف وسیله باری خود به منظور جابجایی آنان بصورت غیر قابل کنترل و  نامتعارف در بزرگراه زین الدین بود  متوقف  و راهی پارکینگ شدند   .

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد : عوامل منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت زنی مشاهده می نماید که یک دستگاه کامیونت حمل بار به صورت غیر مجاز اقدام به کارگران بر روی سقف خودروی خود کرده است که با این اقدام نه تنها  امنیت جانی این عزیزان را به خطر انداخته بلکه گاهی نیزبا حرکات مخاطره آمیز نیز موجب سلب امنیت رانندگان عبوری و باعث به  خطر افتادن  جان خود ودیگر رانندگان  و اخلال در نظم عبور  و مرور در بزرگراه زین الدین  شده است .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران افزود : بلافاصله خودرو مذکور متوقف و  از ادامه حرکت این وسیله نقلیه  جلوگیری شد.

وی گفت : برخی رانندگان به منظور حمل بار اقدام به جابجایی افراد و کارگران در قسمت حمل بار و روی سقف می نمایند که این اقدام خطرات بسیار زیادی در پی دارد و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می گردد که پلیس راهور فاتب براساس همین موضوع اقدام به برخورد با اینگونه رانندگان می نماید .

این مقام پلیسی  از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست همیشه طبق مقررات حمل بار  و با توجه به میزان ظرفیت خودروی خود و آنچه که مندرج در قانون شده اقدام به جابجایی بار نمایند چرا که اگر خدای ناکرده هر حادثه ای روی دهد مسئولیت با راننده وسیله نقلیه خواهد بود .

کدخبر: 715668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟