تصادف شدید سواری پژو 206  با گاردریل های بزرگراه یاسینی + عکس

سرهنگ مهدی نامجو ضمن بیان این خبر افزود :  در ساعت 17:00 روز گذشته ، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی قبل از خروجی رسالت یکدستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  پس از تصادف شدید با گاردریل های میانی  بزرگراه و آسیب به چندین گاردریل و سط بزرگراه متوقف می شود .

به گزارش رکنا، وی  افزود : با حضور  به موقع کارشناسان  منطقه 25 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه  و بدلیل خطرات و اهمیت موضوع و  وجود این خودرو در لاین سرعت بزرگراه بلافاصله  راننده 206 که درون خودرو محبوس شده بود با تلاش تیم حاضر از خودرو بیرون کشیده شد و به محل ایمن منتقل شد.

سرهنگ احسان پور گفت : همچنین دیگر تیم های مستقر بلافاصله و با کمک جرثقیل این خودرو را که در میان گاردریل ها رفته بود از محل خارج کرده و به کنار راه منتقل کردند.

رییس منطقه 25  پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : علل حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است که با حضور تیم اورژانس مداوای راننده پژو در محل حادثه پرداختند.  

وی از رانندگان خودروها خواست حین حرکت از سرعت و سبقت جدا خودداری  نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم  .

برخورد شدید206 با گاردریل

برخورد شدید206 با گاردریل

برخورد شدید206 با گاردریل

کدخبر: 707272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟