توقیف یک دستگاه خاور به علت تخلفات متعدد

سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت :یک دستگاه خاور حمل اسباب و اثاثیه  که در حال انجام حرکات پرخطر و  نمایشی در بزرگراه بعثت  بود  متوقف  وراهی پارکینگ شد  .

به گزارش رکنا، وی گفت : رانند این دو خاور پا را از این فراتر گذاشته بودند و چند نفر از کارگران زحمتکش را در قسمت بار وسیله باری خود جای داده بود که ایشان نیز با خیال راحت به صورتی خطرناک در قسمت انتهایی این خاور نشسته و پای خود را نیز آویزان کرده بودند .

وی گفت : راننده خاور  در همین حین نیز اقدام به حرکات نمایشی  و حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه بعثت می نمود، غافل از اینکه تیم گشتی پلیس راهور پشت سر آنهاست و حرکات آنها را کنترل می نماید .

وی افزود : راننده این خاور که نمی دانست تخلفات وی از طریق دوربین های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ کنترل گردیده و به نزدیکترین تیم گزارش تخلف آنان را داده است در حین پیچیدن ناگهانی توسط  تیم گشتی متوقف و  از ادامه حرکت این وسیله نقلیه  جلوگیری می نمایند .

وی گفت : برخی رانندگان بمنظور حمل بار اقدام به جابجایی افراد و کارگران نیز در قسمت حمل بار می نمایند که این اقدام خطرات بسیارزیادی در پی دارد و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می گردد که پلیس راهور فاتب براساس همین موضوع اقدام به برخورد با اینگونه رانندگان می نماید .

وی از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست هیچ گاه از قسمت بار به عنوان حمل  مسافر  و کارگران استفاده ننمایند زیرا خطرات بسیاری را در پی دارد و اگر این خاور  با حرکات مخاطره آمیز به راه خود ادامه می داد معلوم نبود چه حادثه تلخی روی می داد که این  وسیله متوقف و از ادامه حرکت آن جلوگیری شد .

توقیف

کدخبر: 704570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟