سارق 45 کله پست های مخابراتی جنوب تهران بازداشت شد

 سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی " در تشریح این خبر بیان داشت: چند روز قبل مرد جوانی با پلیس110 تماس گرفت و مدعی شد که شاهد یک سرقت کله پست مخابراتی  بوده است.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاهد ماجرای سرقت اظهار کرد، در حال عبور از خیابان بودم که مرد جوانی کله پست مخابرات را سرقت کرد و داخل خودروی ۲۰۶ خود گذاشت و محل را ترک کرد و من موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

 معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: بدنبال اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر وارد عمل شدند و سارق جوان را شناسایی و بازداشت کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم جوان که تنها به یک سرقت اعتراف داشت برای  تحقیقات تخصصی تر در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس اگاهی پایتخت قرار گرفت.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه  سرقت این اموال علاوه بر ارزش مالی و خسارت وارده به شرکت مخابرات، موجبات قطعی خطوط تلفن و اختلال در ارائه خدمات شرکت مذکور و در نتیجه باعث ایجاد مشکلات عدیده برای شهروندان و سازمان ها می شود، متهم تحت رسیدگی ویژه قرار گرفت تصریح کرد: متهم به سرقت 45 فقره  کله پست مخابرات طی ۴ ماه اخیر  اعتراف و اظهار کرد:   این سرقت ها را تنهایی انجام داده و اموال مسروقه را به2  مالخر می فروختم.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه پس از هماهنگی های قضائی و شناسایی مخفیگاه مالخران هر 2 مالخر در مخفیگاهشان دستگیر شدند، تصریح کرد: تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه مالخران کشف و تحویل نماینده حقوقی شرکت مخابرات شد.

این مقام پلیسی خاطر نشان کرد : با شناسایی محل های سرقت  در حوزه کلانتری های 153 شهرک ولیعصر، 119 مهر آباد جنوبی و 151 یافت آباد هر سه متهم برای تکیمل تحقیقات پلیسی  در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم این پلیس قرار دارند.

کدخبر: 704314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟