عکس های پژو سوخته در آتش سوزی محله شوش

 ساعت 22:06 دقیقه شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به آدرس جنوب به شمال خیابان شهرزاد نرسیده به میدان شوش، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 13 و 99 را عازم محل حادثه کرد.

به گزارش رکنا،احمد یزدانی فرمانده آتشنشانان ایستگاه 13 اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در محوطه باز وسط خیابان از قسمت موتور طعمه شعله های آتش شده و کاملا شعله ور بود و خوشبختانه سرنشینان در هنگام آتش سوزی از خودرو خارج شده و در محل امنی قرار گرفته بودند.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین در خیابان شهرزاد، گروهی از آتش نشانان پس از مجهز شدن به لباس کامل ایمنی به صورت پیاده و مجهز به خاموش کننده های دستی از میان خودروها به سمت خودروی حادثه دیده شتافتند و توانستند شعله های آتش را تا حدودی مهار کرده و از سرایت شعله های آتش به داخل اتاق خودرو جلوگیری کنند.

یزدانی تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی اقدام به مهار کامل شعلههای به جا مانده از این آتش سوزی کرده و خودرو را به حاشیه امن خیابان منتقل کردند.

یزدانی با اشاره به اینکه خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، گفت: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خودرو را به طور کامل ایمنی سازی کرده و به مالک آن تحویل دادند.

وی افزود: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی می باشد.

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 701798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟