«بنیادین» به نمایش خانگی آمد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها انیمیشن «بنیادین» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«بنیادین» یک کمدی انیمیشن ماجراجویانه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط والت دیزنی پیکچرز و استودیو انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است و توانست موفقیت های بسیاری را کسب کند. این انیمیشن به کارگردانی پیتر سون و تهیه‌کنندگی دنیز ریم توسط جان هوبرگ، کت لیکل و برندا هسوئه نوشته شده است.

داستان در دنیایی می گذرد که در آن عناصر انسانی طبیعت زندگی می کنند، داستان عنصر آتش به نام امبر و عنصر آب به نام وید را دنبال می کند. آن‌ها در شهری زندگی می‌کنند که ساکنان آن را عناصر طبیعی تشکیل می‌دهند و با اینکه امبر و وید نقطه‌ مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند (آب و آتش) اما به‌تدریج متوجه می‌شوند که نقاط مشترکی هم دارند و عاشق یکدیگر می‌شوند.

این فیلم با صدای لیا لوئیس، مامودو آتی، رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندون-کاوی و کاترین اوهارا عرضه شده است.

انیمیشن «بنیادین» که امتیاز ۷ را در سایت  IMDb به دست آورده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۷۴ از ۱۰۰ را کسب کرده و در وبگاه نقد متاکریتیک امتیاز ۵۸ را از آن خود کرده است، با مدت زمان یک ساعت و ۴۰ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

کدخبر: 925125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟