اگر بخواهیم امنیت خودمان را حفظ کنیم باید از فلسطین حمایت کنیم/اسرائیل اگر کشوری را ضعیف پیدا کند به آن حمله می‌کند

به گزارش رکنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و قدس شریف در گفتگو با برنامه « ساعت به وقت قدس » اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی قبلا اینقدر منتشر نمی شد و اگر جنایاتی را در صبرا و شتیلا و مناطق دیگر انجام می داد، بعد از مدتی مردم با خبر می شدند. امروز با پیشرفت رسانه ها، این جنایات در کل دنیا منتشر می شود و همه مطلع شده اند این چه رژیم منحوس و کودک کشی است.

وی در خصوص اقدامات مجلس در این زمینه توضیح داد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و قدس یکی از پرجمعیت ترین و فعال ترین فراکسیون های مجلس است. هدف ما این است که در حوزه قانون گذاری درخصوص مقاومت کارهایی انجام بدهیم. ارتباط با مجالس کشور و منطقه از دیگر فعالیت های ما است و سفرهایی به منطقه داشته ایم.

فلاحی با اشاره به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما دست فلسطینیان را پر کردیم" یادآور شد: از تکنولوژی و سلاح گرفته تا آموزش و کمک های معنوی از سوی ما برای فلسطین ارسال شده است و همانطور که رهبر فرمودند کرانه باختری باید مسلح شود. اگر پایش بیفتد و رژیم صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کند و متعرض جمهوری اسلامی شود قطعا حمله نظامی هم خواهیم داشت.

رژیم صهیونیستی اگر می توانست به ما حمله نظامی می کرد

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و قدس شریف اذعان کرد: اگر ما بخواهیم امنیت خودمان را حفظ کنیم، باید از فلسطین حمایت کنیم. چطور آمریکا از آن سر دنیا به خلیج فارس می آید تا امنیت ملی اش را حفظ کند؟ ما دو کشور آن طرف تر هستیم، باید برای امنیت ملی مان محکم بایستیم تا بتوانیم رژیم کودک کشی را که از هر ابزاری استفاده کرده و اگر بتواند هر جنایتی مرتکب می شود، از صحنه روزگار محو کنیم.

«ساعت به وقت فلسطین» پنجشنبه ۹ شهریور از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و جمعه ۱۰ شهریور ساعت ۱۲:۲۰ بازپخش شد.

کدخبر: 924758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟