بازیگر سریال پر حاشیه «پدر»: نخستین بار در «آژانس دوستی» بازی کردم

ساناز طاری بازیگر Actor نقش نیکا در سریال «پدر» درباره سابقه خود در عرصه بازیگری گفت: از حدود 6 سالگی وارد عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر شدم و در نقش های مختلف در آثاری چون سریال های «آژانس دوستی» و «چموش و خموش» و فیلم سینمایی Movie «رها» بازی کردم و در اجرا نیز مجری برنامه کودک را در شبکه جام جم تجربه کرده ام.

وی افزود:پس از مدتی وقفه در دوره دبیرستان وارد هنرستان سوره سینما Cinema شدم و پس از اخذ لیسانس در رشته بازیگری تئاتر از دانشکده هنر Art و معماری، مجدد فعالیت خود را آغاز کردم.

طاری ادامه داد: در این مدت در سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت، فیلم سینمایی «گشت ارشاد» ساخته سعید سهیلی و نمایش های مختلفی از جمله «سه خواهر» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی بازی کردم و آخرین نمایشی که با آن روی صحنه رفتم نیز «خدانگهدار آقا» به کارگردانی مهسا نعمتی بود.

بازیگر نقش نیکا ادامه داد: آشنایی بهرنگ توفیقی با بازی های قبلی من، دلیل انتخابم برای حضور در این سریال بود.

طاری گفت:از ابتدا برای نقش نیکا کاراکتر منفی که شیطان Evil و حسود است و البته انرژی مضاعفی دارد،انتخاب شدم. ویژگی هایی که کاملا با رفتار و شخصیت من مغایر است. با این حال از زمانی که بازیگری را به صورت جدی تر ادامه داده ام و پس از مدت زمانی که در آثار صحنه ای حضور داشتم، سرانجام پس از 5 سال، بیش از پیش با «پدر» دیده شدم.

وی درباره سکانسی با بازی او و سینا مهراد که بارها در فضای مجازی دست به دست شده، اظهار کرد: اینگونه سکانس ها تا حدودی در سریالهای تلویزیونی غیرمعمول هستند و کلیشه ای به حساب نمی آیند، برای همین این صحنه سروصدای زیادی به پا کرد و من از اینکه چنین بازخوردی از سوی مردم داشت و اینقدر دیده شد بسیار خوشحال و خرسند هستم.

طاری در پایان درباره برنامه اش برای آینده گفت: اگرچه علاقه زیادی به عرصه تئاتر دارم، اما مشتاق هستم در فیلمهای سینمایی نیز نقشهای تاثیرگذار و ماندگاری داشته باشم و در این راستا به فعالیتم ادامه خواهم داد.

 

کدخبر: 401841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟