تغییرات جدید در سریال منوچهر هادی

ایرج محمدی درباره‌ ساخت سریال «دلدادگان» توضیح داد: این سریال پیش از این در شبکه پنج سیما تولید شده بود، اما به تصویب مدیریت سیمای سازمان تصمیم گرفته شد از شبکه سه سیما به روی آنتن برود. با توجه به اینکه کلیه آثار نمایشی در مرکز سیمافیلم به سفارش شبکه‌های مختلف تولید می‌شوند و پس از آن معاونت سیما تصمیم می‌گیرد که از کدام شبکه مورد نظر به روی آنتن برود، این مجموعه نیز این مسیر را طی کرد و در حال حاضر برای پخش به شبکه سه سیما رسید.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه «دلدادگان» یک ملودرام خانوادگی با مسائل روز جامعه است، اظهار کرد: «دلدادگان» یک ملودرام خانوادگی است که از نظر مضمون مسائل اجتماعی زیادی را دربرمی‌گیرد. از روابط فرزندان خانواده در ارتباط با ازدواج تا مساله اعتیاد، پول‌شویی، فساد اقتصادی و ... . این‌ها مباحث زیادی از مسائل روز جامعه هستند که در این سریال گنجانده شده‌اند.

محمدی از پخش «دلدادگان» در هفته آینده خبر داد و درباره انتخاب محمد اصفهانی به عنوان خواننده تیتراژ این مجموعه نیز اظهار کرد: از همان ابتدا روی صدای محمدرضا اصفهانی بر ترانه این سریال حساب کرده بودیم و تصمیم گرفتیم که از صدای این خواننده برای تیتراژ استفاده کنیم.

مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، مهدی صباحی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پویا امینی، سامان صفری، سانیا سالاری و ... در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می‌شود.

سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی (کارگردان سریال عاشقانه) و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت تولید می‌شود و از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت. این شبکه با پخش تیزر «دلدادگان» خبر از پخش این مجموعه در روزهای آینده می‌دهد.

 

کدخبر: 400403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟