خانم بازیگر جوان و پرحاشیه سینما مهمان خندوانه شد!

رامبد جوان شب گذشته با حضور ترلان پروانه بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون و همچنین اجرای استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده، برنامه خندوانه را روی آنتن برد.

جوان در ابتدا برنامه را با حضور جناب خان آغاز کرد و از او خواست تا جمله‌ای آبادانی به او یاد دهد. جناب خان نیز به او جمله «یه کاری نکن چهار لنگرت کُنُمااا» را که مربوط به جاشوهای بندر جنوب است، به جوان یاد داد. و جوان گفت: «این جمله را برای وقتی می گذارم که با هم کَل کَل می‌کنیم.»

جناب خان در ادامه حضور خود با ارائه گزارشی از آب و هوای جنوب و خوزستان، به رامبد جوان گفت: از آسمان جنوب «آتش» می بارد و همچنان گرد و غبار هست. البته در جناب خان در ادامه این گزارش بخشی از قطعه شاد جنوبی مخصوص به اهالی آبادان را اجرا کرد و جوان از او خواست تا با همین ریتم موزیکال در بخش هواشناسی Meteorology خبر حضور داشته باشد و گزارش آب و هوای شهرش را بیان کند.

در ادامه جناب خان از جوان خواست تا چند روز با همدیگر به شمال و ویلای رامید جوان بروند. جوان به او گفت: ما ضبط «خندوانه» داریم و بعد هم من شمال ویلا ندارم.

جناب خان گفت: من و تو هفت تا ویلا داریم؛ برنامه را در یکی از آنها ضبط می‌کنیم. پیامک خریدش برای من آمد؛ کارت عابر بانک تو هم دستم بود و من هر هفت ویلا را خریدم.

«جاده قدیم» تابستان اکران می شود

جوان در ادامه «خندوانه» میزبان ترلان پروانه شد و با او به گفتگو نشست. پروانه پس از ورود به استودیوی برنامه از فعالیت این روزهای اخیر خود گفت. در ادامه گفتگو، جوان در بازی «یادم تو را فراموش» به پروانه باخت و برای همه تماشاگران داخل استودیو بستنی تهیه کرد. همچنین بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای با هم به اجرای مسابقه «ادابازی» پرداختند.

جوان در ادامه گفتگوی خود از پروانه درخصوص حواشی ساخته شده برای او در فضای مجازی پرسید و پروانه گفت: من هیچ وقت دوست ندارم درباره کاری که انجام می دهم، به دیگران توضیح بدهم و خبرساز شوم. این حواشی و شایعات هم اصلاً برای خودم جذاب نیست و از خواندن آنها خوشحال نمی شوم؛ اما اگر آنهایی که این حواشی را درست می کنند و می خوانند خوشحال می شوند، عیبی ندارد. بگذارید که با چنین اتفاقی خوشحال باشند. من با حواشی و شایعات کنار آمده‌ام.

پروانه از اکران فیلم سینمایی Movie «جاده قدیم» در مرداد ماه خبر داد و گفت: قول می دهم، با تعدادی از تماشاگران در استودیو «خندوانه» و چند خانواده کم توان مالی به اکران «جاده قدیم» برویم.

بازیگر فیلم سینمایی «فِراری» در پاسخ به سوال جوان که آیا از سوسک می ترسد یا نه، گفت: ما یک بار سر فیلمبرداری شمال بودیم. من یک مار آبی را از رودخانه گرفتم و با او بازی کردم. از سوسک یا هر حیوان دیگری نمی ترسم.

پروانه با اشاره به اینکه همیشه یا سر فیلمبرداری بوده یا مدرسه، درخصوص سفرهای خود گفت: تا جایی که یادم می آید، یا مدرسه بودم، یا تابستان ها سر فیلمبرداری. فرصت زیادی برای سفر نداشتم و چون شیرازی هستم، بیشتر به شیراز رفتم. جوان درادامه از او خواست تا کمی با لهجه شیرازی برای بینندگان صحبت کند و از اصلانی منشی صحنه «خندوانه» کمک گرفت تا با پروانه در این هم صحبتی همراه شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان با اشاره به دغدغه دهه هفتادی گفت: احساس می کنم، بیشترین دغدغه دهه هفتادی ها، بیکاری است. ما تا وقتی کمبود کار داریم، تا این حد در فضای مجازی فعالیت می کنیم. خود من هر زمانی که سرم شلوغ باشد و کار کنم، شاید تا یک هفته یا بیشتر سراغ صفحه مجازی یا پیام رسان ها نروم، اما وقتی بیکار باشم، این ماجرا فرق می کند.

 

 

کدخبر: 391200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟