حمید صفت مهمان ویژه ماه عسل می شود

روزگذشته محمد شهریاری - سرپرست دادسرای جنایی تهران- از آزادی Freedom این متهم به قتل Murder خبر داد.

برپایه این خبر؛ حمید صفت - خواننده رپ کشور که22 مرداد سال گذشته به اتهام قتل پدر خوانده خود بازداشت شده بود امروز با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی تا روز برگزاری دادگاه آزاد خواهد شد.

عسگر قاسمی‌آقباش-وکیل صفت- بعد از انتشار خبر آزادی به شرط وثیقه صفت بیان کرد: دادگاه با درخواست موکل او، حمید صفت (خواننده رپ) مبنی بر تخفیف قرار بازداشت، موافقت کرده و به این ترتیب قرار بازداشت موقت به وثیقه تبدیل شده است.زمان تشکیل دادگاه بعدی بستگی به اقدامات دادسرا دارد و این حکم به این دلیل صادر شد که کمیسیون هفت نفره پزشکی به این نتیجه رسید که در مرگ متوفی، بیماری‌های او تاثیری 50 درصدی داشته است که از موجبات تخفیف در قرار بازداشت به حساب می‌آید.

با هماهنگی هایی که ما بین سازمان زندان Prison های کشور و احسان علیخانی -تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل - صورت گرفته است ،حمید صفت پس از آزادی به شرط وثیقه؛ در صورت تایید نهایی مسئولان صدا و سیما به زودی در یکی از قسمت های این ویژه برنامه ماه رمضان حضور خواهد یافت و در مقابل احسان علیخانی نشسته و به سوالات پاسخگو خواهد بود.

حال باید دید آیا مسئولان صدا و سیما نظر مثبت خود برای حضور یک متهم به قتل در برنامه ای تلویزیونی را تا دقیقه آخر تغییر خواهند داد یا خیر .

 

کدخبر: 384375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟