فیلمبرداری پاهای بی قرار به مناطق شمالی می رسد

وی در همین راستا افزود: تدوین "پاهای بی قرار" همزمان با فیلمبرداری انجام می شود و تا کنون 70 درصد از آن انجام شده است. همه بازیگران تا امروز جلوی دوربین رفته اند و مسعود سخاوت دوست نیز موسیقی و آهنگسازی این سریال را برعهده دارد.

این تهیه کننده درباره فیلمبرداری پاهای بی قرار و لوکیشن آن در این روزها اظهار کرد: روز گذشته به دلیل ولادت حضرت ولی عصر(عج) فیلمبرداری را تعطیل کردیم تا عوامل به برنامه ها و مراسمات مربوط به نیمه شعبان بپردازند. این روزها ضبط سریال در منطقه تهرانپارس و در یک آپارتمان Apartment انجام می شود.

محمدی ادامه داد: هر دو روز یک بار لوکیشنها تغییر می کند و فیلمبرداری در آن ها انجام می شود. زمان حال بیش از صد لوکیشن داشت که کار در 60 لوکیشن به پایان رسیده است و 40 لوکیشن باقی مانده که آپارتمان ها، یک سری از خیابان ها و لوکیشن های شمال کشور در ادامه فیلمبرداری خواهند شد.

وی درباره فیلمبرداری در شمال کشور بیان کرد: فیلمبرداری در شمال کشور به شکل پراکنده در نقاط مختلف آن انجام خواهد شد و گروه فیلمبرداری در حال بررسی این مناطق برای ضبط سریال "پاهای بی قرار" هستند. فیلمبرداری در شمال شامل یکی از روستاهای شمال، جاده، کوه، دشت، دریا، آپارتمان و ویلا است.

محمدی خاطرنشان کرد: فیلمبرداری "پاهای بی قرار" تقریبا سه ماه دیگر ادامه خواهد داشت که فکر می کنم با روند فعلی تولید، کار در تیرماه به پایان می رسد.

گفتنی است؛ سریال "پاهای بی‌قرار" به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه خانوادگی و اجتماعی در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را در پیش از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر کشیده و در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می شود.

cultural-6171134-5

فیلمبرداری فصل سوم و دوم سریال پاهای بی قرار در سال 96 به پایان رسیده و گروه تولید پس از طی مدتی استراحت فیلمبرداری فصل اول را کلید زدند که همچنان ادامه دارد.

مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، پانته بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، مهدی صباحی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پویا امینی و سامان صفاری در این سریال ایفای نقش می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 377298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟