محکومین به ایستگاه های پایانی نزدیک می شوند

بهروز مفید تهیه کننده تلویزیون در گفت و گویی درباره آخرین مراحل تولید سریال محکومین گفت: در روزهای پایانی تولید محکومین قرار داریم و فکر می کنم تا 20 آذر فیلمبرداری سریال به پایان می رسد.

وی افزود: مراحل فنی سریال محکومین نیز همزمان با فیلمبرداری انجام می شود بنابراین این بخش هم با اتمام فیلمبرداری به پایان می رسد و پخش آن از اول دی ماه شروع خواهد شد.

این تهیه کننده درباره لوکیشن های در حال فیلمبرداری سریال محکومین اظهار کرد: با توجه به اپیزودیک بودن سریال، در لوکیشن های مختلف فیلمبرداری داریم و عوامل هر روز در یک لوکیشن کار می کنند. امروز یک گروه در خیابان فیلمبرداری می کنند و گروه بعدی در خانه ای در شهرک غرب یا مجتمع قضایی فیلمبرداری می کنند.

مفید درباره اپیزودهایی که در حال تولید است توضیح داد: اپیزود محبت را یک گروه و اپیزود دختر فراری را گروه دیگر فیلمبرداری می کنند. در اپیزود دختر فراری ملیکا شریفی نیا بازی می کند و در اپیزود محبت کمند امیر سلیمانی و شیرین اسماعیلی از بازیگران اصلی هستند.

وی درباره استقبال مخاطبان از سریال محکومین بیان کرد: به موضوع جدیدی در این سریال پرداخته شده است، مجازات جایگزین موضوع تازه ای است و در هر قسمت تلاش شده که به یک مسئله اجتماعی بپردازیم و یک سری الگوهای رفتاری در آن نشان داده شود. در مجموع امیدواریم نگرش جدیدی در مخاطبان ایجاد کنیم تا این سریال در محتوا مورد استقبال قرار گیرد و در فضای تصویری کار هم هر دو گروه تولید تلاش کرده اند که اتفاق خوبی بیفتد، ولی کار از کارهای کلیشه ای که در فضای خانواده و تکراری تولید می شود دور است.

مفید خاطر نشان کرد: ساخت اپیزود پایانی تحت عنوان رشوه باقی مانده است که باید تا روزهای آینده تولید آن به پایان برسد اما بازیگران آن هنوز قطعی نشده اند.

گفتنی است، محکومین 30 قسمت و هر قسمت یک اپیزود است یعنی 30 تله فیلم که هربار به یک موضوع می پردازد و دو گروه کارگردانی دارد که کارگردان گروه اول سیدجمال سید حاتمی و کارگردان گروه دوم بر عهده حسین قناعت است. برای این که محکومین زودتر به پخش برسد از دو گروه استفاده شد و هر دو گروه هم همزمان کار را پیش می برند. دو گروه کارگردانی و دو گروه تدوین در کنار هم تولید سریال را انجام می دهند.

سریال اپیزودیک محکومین با تهیه کنندگی بهروز مفید، از تولیدات نمایشی جدید شبکه یک سیما است و به دلیل این که ساختار اپیزودی دارد، 70 بازیگر Actor اصلی و چهره و همچنین 100 بازیگر دیگر نیز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت و در هر قسمت 6 بازیگر حضور دارند. حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، لیلا زارع، عنایت بخشی، مریم سعادت، پژمان بازغی، ساناز سماواتی و رحیم نوروزی تنها بخشی از بازیگران این سریال هستند.

محمدرضا سکوت تصویربردار، علی جودی دستیار یک و برنامه ریز، طلا معتضدی، حسین قناعت، محمد عبدی نویسنده، مرتضی پورحیدری طراح صحنه و لباس، علیرضا نیازی صدابردار، ‌احسان روناسی گریمور، مسعود مهدوی مدیر تولید و ‌سارا فروانه مطلق منشی صحنه از دیگر عوامل تولید این سریال هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 333416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟