تاریخ پخش افسانه هزارپایان منتشر شد +عکس

وی در همین راستا افزود: ضبط فصل دوم افسانه هزارپایان همچنان ادامه دارد و به احتمال زیاد ضبط آن به سال جدید موکول خواهد شد.

این بازیگر Actor درباره تعداد قسمت های "افسانه هزارپایان" بیان کرد: این سریال ۳ فصل و ۵۲ قسمت دارد که ما در حال حاضر ما ضبط ۵۲ قسمت را پشت سر می گذاریم.

وی درباره پخش زودهنگام "افسانه هزارپایان" توضیح داد: قرار اولیه بر این بود که سریال دیرتر از این موعد پخش شود اما عجله در پخش زودهنگام سبب شد نواقص در تیتراژ، موسیقی متن و برخی جهات دیگر در قسمت های ابتدایی پخش شده وجود داشته باشد.

افسانه هزارپایان

بازیگر خنده بازار درباره استقبال مردم از سریال افسانه هزارپایان اظهار کرد: مردم استقبال بسیار خوبی از افسانه هزارپایان کرده اند به نحوی که در خیابان و مکان های مختلف از من می پرسند که فصل دوم آن کی شروع می شود؟ ما از سریال خوشمان آمده است. این نشان از نگاه ریزبین مردم و توجهشان به سریال ها و هنرمندانشان است.

شفیعی ادامه داد: قطعا بعد از عید نوروز و در فصل دوم روندی که گروه انتظار دارد روی می دهد و با استقبال خوبی بعد از پخش ۱۵ قسمت اول مواجه خواهیم شد.

1549216_979

وی به نوع طنز افسانه هزارپایان اشاره و تصریح کرد: در تلویزیون تا امروز کمتر چنین اثری داشته ایم. افسانه هزارپایان طنزی متفاوت و جدید است که مردم در روزهای ابتدایی با چنین طنزی ناآشنا بودند و شاید بعد از ۶ قسمت سریال برایشان قابل درک و باورپذیر شد. معتقدم که در فصل جدید ارتباط بهتری بین سریال افسانه هزارپایان و مخاطبان شکل خواهد گرفت و سر و صدای زیادی به پا خواهد شد.

بازیگر "محله گل و بلبل" درباره کارگردانی شهاب عباسی و فضای تولید افسانه هزارپایان گفت: شهاب عباسی به عنوان کارگردان و گروه تولید ۲۴ ساعته کار می کنند تا اثری مناسب و جذاب به مخاطب عرضه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟