مجری معروف تلویزیون داغدار شد +عکس

حمید معصومی‌نژاد ابتدا دانشجوی پزشکی بوده‌ و در جنگ ایران و عراق هم حضور داشته است و در سال ۶۸ قصد داشت برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کند ولی به علت مشکل ویزا به ایتالیا رفت.

معصومی نژاد در مارس ۲۰۱۰ به اتهام مأمور ارشد اطلاعاتی ایران و قاچاق Contraband اسلحه توسط دولت ایتالیا بازداشت شد. وی در آن مقطع متهم بود که از تولیدکنندگان اسلحه در اروپا، عمدتاً در آلمان، سلاح خریده و از طریق کشورهای ثالث، عمدتاً رومانی و امارات متحده عربی، این تسلیحات را به ایران فرستاده‌است. یک شهروند ایرانی دیگر به نام علی دمیرچی‌لو هم همراه آقای معصومی‌نژاد بازداشت شده بود.

معصومی‌نژاد پس از ۲ ماه حبس در سلول انفرادی در زندان Prison رم، به صورت مشروط آزاد شد. معصومی‌نژاد و دمیرچی‌لو مدتی هم در ایتالیا ممنوع‌الخروج بودند که ممنوع‌الخروجی آنها هم پس از مدتی برطرف شد.

در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ حمید معصومی نژاد که برای شرکت در مراسم تدفین یکی از بستگانش به ایران آمده بود، هنگام بازگشت به ایتالیا در فرودگاه میلان دوباره بازداشت و پس از دو ساعت آزاد شد.

معصومی نژاد این بار هم برای شرکت در مراسم تدفین مادرش به تهران امده است.

معصومی نژاد انفرادی کار می‌کند. خودش، دوربینش و یک میکروفُن. خبری از فیلمبردار و صدابردار هم نیست. تصاویر لازم را با دوربین ضبط می‌کند. وقتی می‌خواهد با کسی مصاحبه بگیرد، اگر سه‌پایه داشته باشد که دوربین را می‌کارد و تنظیم می‌کند و بعد از مانیتور دوربین هوای تصویر را دارد.

او کنار دوربین می‌ایستد و میکروفن را به‌سمت مصاحبه‌شونده می‌گیرد و پرسش‌هایش را با او مطرح می‌کند. اگر هم تک‌پایه داشته باشد که با یک دست دوربین را می‌گیرد و با یک دست هم میکروفن را، در عین حال هم با مانیتور هوای کادرِ دوربین را دارد و پرسش‌هایش را با مصاحبه‌شونده مطرح می‌کند.

636519817137537283

معصومی نژاد به‌طور آزاد کار می‌کند و گزارش‌هایش را برای صداوسیمای ایران می‌فرستد و آنها هم اگر صلاح بدانند گزارش‌هایش را پخش می‌کنند. در واقع معصومی‌نژاد بابت هر گزارشی که در صدا و سیما پخش شود پول می‌گیرد.

معصومی نژاد اصالتا اهل خوانسار اصفهان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟