روایت همسر داود رشیدی از قصه پرماجرای زندگی یک زن+فیلم
حجم ویدیو: 8.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

احترام سادات برومند همسر مرحوم داود رشیدی دیشب(دوشنبه ۲۴ مهرماه) در بیست و ششمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» از زندگی زنی می‌گوید که بیست سال به خاطر مرگ همسرش سیاه پوشید و دختری که در ناامیدترین لحظه زندگی نیمه گمشده‌اش را پیدا کرد.

 بیست و ششمین قسمت از این برنامه که با اجرای احترام سادات برومند به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، زندگی زنی روایت می‌شود که بیست سال پس از مرگ همسرش لباس سیاه به تن کرد و دختری که در لحظه‌ای از زندگی که در اوج ناامیدی بود، نیمه گمشده‌اش را یافت.

احترام سادات برومند مجری تلویزیون و بازیگر Actor سینما Cinema و همسر مرحوم داوود رشیدی، مادر فرهاد رشیدی (دانشمند ایرانی – سوییسی) و لیلی رشیدی و خواهر مرضیه و راضیه برومند است.

احترام برومند مجری برنامه کودک تلویزیون ایران پیش از پیروزی انقلاب بود. او از سال ۱۳۴۶ با برنامه کودک در تلویزیون فعالیت هنری خود را آغاز کرد و به مدت ۱۱ سال یعنی تا سال ۱۳۵۸ به این فعالیت ادامه داد.

پس از انقلاب چند نوار قصه برای بچه‌ها منتشر کرد و همچنین در سال ۸۳ در فیلم «دیشب باباتو دیدم آیدا» ساخته رسول صدرعاملی نقشی فرعی داشت. او پس از سال‌ها دوری از صحنه نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری در جشن انجمن تئاتر کودک و نوجوان حضور یافت.

او همچنین در فیلم «قشنگ و فرنگ» وحید موساییان و «فروشنده» اصغر فرهادی Asghar Farhadi به ایفای نقش پرداخته است.

فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟