احمد ندافی مدیر اجرایی جشنواره شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، احمد ندافی بازیگر و کارگردان تئاتر یزد که آثار متعددی همچون "خواهرم منم ایسمنه" ، "رگال"، "چشمان مورب گیسوان پریشان"،"تیک تاک"، "مرز"و...  را در پرونده کاری دارد و پیش از این نیز به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با هنرمندان این استان همراه بوده، مدیر اجرایی جشنواره بیست و هشتمین شد.

در متن حکم دبیر برای این هنرمند تئاتر آمده است:

"جشنواره بین المللی تئاتر کودک  و نوجوان در بیست و هشتمین  دوره خود در پی آن  است تا  با بهره­گیری از تجربیات ارز شمند ادوار پیشین و مد نظر داشتن راهکارهای تازه   و کارآمد گام دیگری در راه اعتلای هنر نمایش کودک و نوجوان و  ترسیم فردایی روشن تر  برای کودکان سرزمینمان بردارد.

نظر به تجربه و تخصص   جنابعالی به موجب این  حکم به عنوان  «مدیر  اجرایی  بیست وهشتمین  جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان» منصوب می شوید.

استان یزد با سابقه کهن و درخشان در فرهنگ،سنت و آیین و هنر  بستر مناسبی برای شکل گیری  و برگزاری شایسته ترین رویدادهای هنری است و این امر مستلزم همگرایی و همراهی همه جانبه تمامی نهادهای استان و حضور  همدلانه هنرمندان شریف آن سامان در تمام سطوح برگزاری این رویداد است.

امید که با اتکا به الطاف پروردگار و بهره مندی کامل از تمامی امکانات و راهکارهای موجود   و  هم افزایی کارآمد، در این مسئولیت  پیروز  و سربلند باشید."

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اسفند ماه 1402 در شهر اردکان استان یزد برگزار می شود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟