شاگردان جلال تهرانی روی صحنه می‌روند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی مکتب تهران، شاگردان جلال تهرانی بعد از تجربه فستیوال زیر نظر این کارگردان و نویسنده روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد می‌روند.

نمایشنامه‌هایی که طی این سری اجراها در شهرزاد اجرا می‌شوند از نویسندگان مانند ماتئی ویسنی‌یک، بهرام بیضایی ، هارولد پینتر و جلال تهرانی هستند.

اولین اجرا، نمایش «ترس از مکان‌های شلوغ» به کارگردانی هانیه کاراندیش و بازی هستی حیاتی و پگاه نوربخش از ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ساعت ۱۷ در سالن ۳ تئاتر شهرزاد است که هم‌اکنون بلیط فروشی آن آغاز شده است.

اجرای بعدی از ۱۱ دی تا ۲۵ دی و متن اژدهاک بهرام بیضایی است. این اجرا به کارگردانی ریحانه لطفی و بازی حسن فضلی روی صحنه تئاتر خواهد رفت.

اجرای سوم، «خاکستر به خاکستر» نوشته هارولد پینتر به کارگردانی هانیه کاراندیش است که با بازی حانیه دلدار و حمیدرضا بداغی روی صحنه خواهد رفت. این اجرا از ۲۶ دی تا ۱۰ بهمن در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد حضور خواهد داشت.

اجرای چهارم متنی از جلال تهرانی است. «تک سلولی‌ها» از ۱۱ بهمن تا ۲۵ بهمن به کارگردانی علیرضا اسحاق حسینی و بازی حسن برجکی و عباس نورمحمدی از ساعت ۱۷ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

اجرای آخر، «نقره‌ای» جلال تهرانی است که خودش سال ۱۳۹۴ در سالن مکتب تهران روی صحنه برده است. «نقره‌ای» به کارگردانی محمدصادق پیمانفر و بازی ساناز پوردشتی و حسن برجکی در شهرزاد از ۲۶ بهمن تا ۱۰ اسفند اجرا خواهد شد.

این ۵ اجرا نتیجه یازدهمین فستیوال مکتب تهران است. این مجموعه تا به امروز ده‌ها فستیوال و جشنواره هنری برگزار کرده است. این برای نخستین بار است که اجراهای فستیوال‌های مکتب تهران در سالنی غیر از سالن خود مجموعه اجرا می‌شود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟