جلسه هم‌اندیشی مدیران جشنواره تئاتر فجر و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، جلسه هم‌اندیشی بین مدیران چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشیو رییس جشنواره)، مهدی حامدسقایان (دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر)، عبدالرضا سیفی (مدیرکل همکاری‌های تنظیم‌گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)، هادی نکونود (رئیس اداره نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و مژگان وکیلی (مدیر امور بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی) در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.

در این دیدار اهداف جشنواره و زمینه‌های همکاری‌های لازم با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری شایسته و حضور گروه‌های شاخص بین‌المللی در این رویداد مهم مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد بخش فرهنگی سفارت‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، مجدانه وارد گفت‌وگو و دعوت از گروه‌های نمایشی فعال و شناخته‌شده شوند و در معرفی این گروه‌ها به دبیر خانه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فعالیت و همکاری مؤثر داشته باشند.

برگزاری ویدئو‌ کنفرانس با  رایزن‌های کشورمان در خارج از کشور به‌صورت زودهنگام با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های این جشنواره بین‌المللی از سایر برنامه‌های این جلسه بود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟