برنامه‌ریزی و هماهنگی برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) به همراه امیر مشهدی عباس (دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان)، صبح چهارشنبه بیست‌ویکم تیر، با علیرضا قاسمی‌فرزاد (استاندار همدان) و مسعود ویژه (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) دیدار کردند.

اصلی‌ترین رویکرد این دیدار، تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه بهتر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از شاخص‌ترین رویدادهای بین‌المللی کشور و مشخص شدن تعهدات بین استانداری همدان به عنوان میزبان و اداره‌کل هنرهای نمایشی بود.

عکسهای  دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی با استاندار همدان

استانداری همدان

استاندار همدان در این دیدار، با پرداخت هزینه‌های برگزاری جشنواره به صورت مشارکتی موافقت کرد.

لزوم همراهی دیگر دستگاه‌های فرهنگی و هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در راستای حمایت بیشتر از بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و بهبود و تجهیز زیرساخت‌های تئاتری، از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

همچنین با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نزد سازمان‌های جهانی چون یونیسف و یونسکو و همچنین گروه‌های نمایشی ملی و بین‌المللی، قرار شد تا هرچه سریع‌تر تفاهم‌نامه‌ا‌ی با امضای محمود سالاری (معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با علیرضا قاسمی‌فرزاد (استاندار همدان) با هدف تعیین تعهدات تهیه و امضا شود تا این رویداد نمایشی، به راحت‌ترین شکل ممکن و بدون دغدغه برگزار شود.

دیگر مدیران استان همدان نیز در این نشست، بر تلاش مضاعف به‌منظور برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای میزبانی از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تاکید کردند.

دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی با استاندار همدان عکس

عکس های  دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی با استاندار همدان

حسن رضانیا (معاون استاندار) و هادی فیض‌منش (معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان) ازجمله مدیرانی بودند که در این نشست حضور داشتند.

بیست وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری امیر مشهدی‌عباس در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.

کاظم نظری

عکس  دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی با استاندار همدان

نشست  دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی با استاندار همدان

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟