زمان و مکان اجرای تئاترهای ویژه کودک و نوجوان

به گزارش رکنا، 6 تئاتر کودک و نوجوان پایان هفته در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تالار هنر، پردیس تئاتر شهرزاد و سالن نقطه عطف جم سنتر برای مخاطبان کودک و نوجوان در تهران روی صحنه می‌روند.

در پردیس تئاتر شهرزاد نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» به نویسندگی «ماندانا عبقری» و کارگردانی «علیرضا دهقانی» ساعت ۱۸ اجراهای خود را ادامه می‌دهد. نمایش «پاهای خانم هزارپا» به کارگردانی «مهدی خجستگی» و نویسندگی «ندا حاجی بابایی» ساعت ۱۸ و نمایش «نیم وجبی» به نویسندگی «رکسانه عبقری» و کارگردانی «علیرضا دهقانی» ساعت ۱۶ آخرین اجراهای خود را روی صحنه می‌برند.

در تالار هنر نمایش «کتابخورها» به نویسندگی و کارگردانی «اسماعیل رحیمی سروش» نیز ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

در مجتمع جم سنتر نمایش شاد و موزیکال «گروفالو» به کارگردانی «سید آرش شریف زاده» و نویسندگی «بهرام جلالی پور» (براساس داستانی از جولیا دونالدسون) ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

نمایش عروسکی «ریزجان» به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی ندا وفایی ساعت ۱۸ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارک لاله روی صحنه می‌رود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می‌توانند از طریق شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و یا مراجعه به سایت تیوال به نشانی Www. tiwall. com اقدام کنند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟