گلشید بحرایی، خانم هیگینز نمایش «بانوی محبوب من» گلاب آدینه

به گزارش رکنا، بانوی محبوب من، یکی از معدد نمایش های است که این روزها در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه اجرا می رود و تا 25 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت طرفداران زیادی پیدا کرده است. مدت زمان اجرای نمایش «بانوی محبوب من» سه ساعت است. این نمایش در ژانر کلاسیک، کمدی، عاشقانه و موزیکال دسته بندی می‌شود و کاری پر بازیگر است و حدود پنجاه هنرمند تئاتر و موسیقی دارد.

داستان این نمایش درباره استاد فن بیان و آوا شناس است که با دوست زبان‌شناس خود شرط می‌بندد، دختر گل فروش را تبدیل به بانویی باوقار کند تا در مهمانی‌های اشرافی خوش بدرخشد. بازیگر نقش اصلی این نمایش، نورا هاشمی دختر گلاب آدینه است که نقش الیسا دولیته را بازی می‌کند.

پدر الیسا با بازی امیر غفارمنش فردی است که پولش را از سرکیسه کردن بقیه به دست می‌آورد و در آخر با پولی که هنری استاد آواشناس به وی می‌دهد و ارث پدری ثروتمند می‌شود. راوی نمایش در یک جا، به الیسا این پیام را می‌دهد که «بهترین خودت باش، اما کوشا باش.»

Screenshot 2022-01-22 232753

این نمایش در چند پرده اجرا می‌شود؛ صحنه خانه، صحنه پارک، صحنه اسب دوانی، صحنه مجلس مهمانی پرنس. سبک اجرای نمایش، رئال یعنی واقع گرایانه است.

گلاب آدینه کارگردان نمایش «بانوی محبوب من» درباره دلیل انتخاب این موضوع برای اجرا گفته است: بشر برای ادامه زندگی احتیاج به نشاط، شادی و لبخند دارد؛ حتی برای زمانی کوتاه. این نمایش را تقدیم به عزیزان از دست رفته و خانواده‌های داغدارشان می‌کنم. جالب است به شما بگویم غیر از ما یعنی اعضای گروه تئاتر مروارید، هیچ کس باورش نمی‌شد که بتوانیم این کار را در ایام سخت کرونا به سرانجام برسانیم، اما با پشتکاری باورنکردنی، توکلی عمیق و تحمل سختی‌های زیاد این نمایش به اجرا رسید.‌

نمایش «بانوی محبوب من» به نویسندگی آلن جی لرنر، کارگردانی گلاب آدینه، تهیه کنندگی حمیدرضا علی نژاد و نورالدین حیدری ماهر به عنوان مجری طرح  و بازی رضا عمرانی، نورا هاشمی، جلیل فرجاد، امیر غفارمنش، میلاد رمضانی (ورجاوند)، شبیر پرستار، مرتضی امینی‌تبار، گلشید بحرایی و تعدادی دیگر از بازیگران جوان تئاتر کشورمان هر روز ساعت ۱۸ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

Screenshot 2022-01-22 233004

گلشید بحرایی در بانوی محبوب من نقش  خانم هیگینز  بازی می کند، نقش زنی سن و سال دار که دست کم 40 سال از خودش بزرگتر است. او با بازی در این نقش ثابت کرد، سالها تلاش او برای بازیگری و نقش آفرینی به نتیجه رسیده است.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟